Allt från knackande motorer till oljeläckage och startproblem, avgassystem, bränslesystem och tank. Naturligtvis passar även trimning, E85-konvertering, motorbyten etc in här.
Är det LH 2.4 så är det bara att köra, du kanske behöver skarva/dra om sladden till amm, då den hamnar på andra sidan motorn.
Sen behöver du byta chip eller styrenhet, både sprut å gnista.
Är det LH 2.4 så är det bara att köra, du kanske behöver skarva/dra om sladden till amm, då den hamnar på andra sidan motorn.
Sen behöver du byta chip eller styrenhet, både sprut å gnista.
Var observant på motstånd i spridare bara
Hej
precis , glömde skriva det att LH 2,4 kommer sitta i ...
Okej, låter ju kanon om det skulle vara så enkelt ...
Jo , allting kommer plockas från 940 Ltt direkt över till den här bilen då det blir dags
så spridarmotståndet kommer med eller så blir det högohmsspridare från början , vi får se till höst / vintern då det blir aktuellt
Kollade upp det här lite, b230f saknar knack berikning. En signal som skickas från ezk (stift 4) till lh (stift 28) när det råder kaos i förbränningsrummen. lh svarar då med att öka bränsle.
Har du tur finns kabeln där redan, annars får du dra en ny.
monterat ft/fk maskin i 2 gl bilar nu. du får skarva/förlänga lmm kabeln, och byta boxar, finns inte spridarmotstånd i en bil me b230f och du kan köra med orginal fk spridare utan att ha motstånd eller smälla i typ r spridare, kört me orginalspridare i 2 år utan problem funkar klockrent, undrar du nåt mer e de bara å fråga MVH Robban