Dock så har jag märkt vissa skillnader i den nya härvan:
Kontakten till tryckvakten på torkfiltret till ACn är fyrkantig på "nya" härvan och rund på gamla, nu har jag ingen AC så skiter helt enkelt att hänga på den, den verkar gå till kontakten på den numera bortmonterade kompressorn.
En av kablarna i kontaktstycket vid höger fjäderbenstorn var Gul/Blå på gamla härvan och grön på nya, kabeln gick till tomgångsmotorn samma stift på båda härvorna.
MEN... på den nya härvan ligger det en brun separat kabel med runt kontaktstycke som går till mittpolen på spjälllägesgivaren vid höger fjäderbenstorn som det inte finns på min gamla härva, mittpolen går även till en svart kabel i kontaktstycket bakom servooljebehållaren (finns på båda härvorna), troligtvis bara att skita i att haka på den här kabeln någonstans eller skall den haka på någon annan pol?
Vågar inte lita på mätning av min gamla härva, den är förmodligen orsaken till mina problem då den är skavd, klämd och saknar isolering på vissa kablar... riktigt röten m.a.o
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)