Fjollträsk

Är du intresserad av att åka på träffar? Kolla då in här vad som skrivs om de träffar som finns att besöka.
Hegemark
Färsk användare
Inlägg: 39
Blev medlem: 28 jan 2007, 00:41
Kör: 744 GL -88
Ort: Hässelby

Fjollträsk

Inlägg av Hegemark »

Tjenare allihoppa. Efter lång inaktivitet så är jag tbax :D Kunde ju inte vara aktiv här då jag inte ens körde volvo ju :D men nu jävlar så ;) Hur går det med träffar här i Fjollet? har inte hört så mkt från Anders. vad säger ni? Försöka oss på något?
"riktiga män rakar pungen med vinkelslip"

Användarvisningsbild
Lillan23
Svart bälte i SÖK!
Inlägg: 2016
Blev medlem: 14 jun 2006, 23:00
Kör: 945 GL, V70 AWD
Ort: Östersund Medlemsnummer: 6
Kontakt:

Re: Fjollträsk

Inlägg av Lillan23 »

Det brukar vara lite dåligt med träffar i Stockholm med det finns ju alltid månadsträffen sista söndagen varje månad vid Vegabaren. Anders brukar inte vara så aktiv på träffar så vi får väl jaga dit han på nån :P :wink:
Bild

Våga vara annorlunda och vägra turbo!

Hegemark
Färsk användare
Inlägg: 39
Blev medlem: 28 jan 2007, 00:41
Kör: 744 GL -88
Ort: Hässelby

Re: Fjollträsk

Inlägg av Hegemark »

Lillan23 skrev:Det brukar vara lite dåligt med träffar i Stockholm med det finns ju alltid månadsträffen sista söndagen varje månad vid Vegabaren. Anders brukar inte vara så aktiv på träffar så vi får väl jaga dit han på nån :P :wink:

Jävla Anders som inte har sagt ngt om det!!! :twisted: :evil: :P. men då e jag faan lätt på nästa gång :D Då får ni se min volvo :p hehe. Din vita rulalr på fortfarande? Sist vi sågs så hade du ngt med skuffen elelr vad det var. Fixade det mitt i vintern utomhus :p hehe
"riktiga män rakar pungen med vinkelslip"

Användarvisningsbild
Anders1984
Forumsnarkoman
Inlägg: 4533
Blev medlem: 29 jan 2005, 15:21
Kör: Audi S6
Ort: Stockholm / Karlstad / Åmål

Re: Fjollträsk

Inlägg av Anders1984 »

nu ska vi inte vara sånna! ;)


träffarna på söndagar känns mest som TPC träffar, dessutom jobbar jag varannan.


kommer bli kalas nu när vintern kommer, då kommer alla sladdträffar.


förslag på ställen att bränna gummi på innan vintern kommer?
Privat: Audi S6 -01 4.2L V8, Volvo 960 -96 2.5L Firmabil: Peugeot Partner -12
Kommande:
Audi S6 -08 5.2L V10

Hegemark
Färsk användare
Inlägg: 39
Blev medlem: 28 jan 2007, 00:41
Kör: 744 GL -88
Ort: Hässelby

Re: Fjollträsk

Inlägg av Hegemark »

Anders1984 skrev:nu ska vi inte vara sånna! ;)


träffarna på söndagar känns mest som TPC träffar, dessutom jobbar jag varannan.


kommer bli kalas nu när vintern kommer, då kommer alla sladdträffar.


förslag på ställen att bränna gummi på innan vintern kommer?

vadå väldigt ärliga ;)

men ändå :D jag komerm där emd min skit motor :p

ja alltså finns ju inte så mnga. Men frågan e ju hru Lunda passar... Dock är det ju vakter där stup i kvarten... annars kan vi ju ta ditt garage :p
"riktiga män rakar pungen med vinkelslip"

Användarvisningsbild
Lillan23
Svart bälte i SÖK!
Inlägg: 2016
Blev medlem: 14 jun 2006, 23:00
Kör: 945 GL, V70 AWD
Ort: Östersund Medlemsnummer: 6
Kontakt:

Re: Fjollträsk

Inlägg av Lillan23 »

Hegemark skrev:
Lillan23 skrev:Det brukar vara lite dåligt med träffar i Stockholm med det finns ju alltid månadsträffen sista söndagen varje månad vid Vegabaren. Anders brukar inte vara så aktiv på träffar så vi får väl jaga dit han på nån :P :wink:

Jävla Anders som inte har sagt ngt om det!!! :twisted: :evil: :P. men då e jag faan lätt på nästa gång :D Då får ni se min volvo :p hehe. Din vita rulalr på fortfarande? Sist vi sågs så hade du ngt med skuffen elelr vad det var. Fixade det mitt i vintern utomhus :p hehe
Japp min vita rullar fortfarande men bara som finbil på sommaren, vintertid är det numera en grönrollad 740. Hade problem med igenstatt vevhusventilation och så höll vi på att byta bakluckehandtaget mitt i vintern under en träff.
Bild

Våga vara annorlunda och vägra turbo!

Hegemark
Färsk användare
Inlägg: 39
Blev medlem: 28 jan 2007, 00:41
Kör: 744 GL -88
Ort: Hässelby

Re: Fjollträsk

Inlägg av Hegemark »

Lillan23 skrev:
Hegemark skrev:
Lillan23 skrev:Det brukar vara lite dåligt med träffar i Stockholm med det finns ju alltid månadsträffen sista söndagen varje månad vid Vegabaren. Anders brukar inte vara så aktiv på träffar så vi får väl jaga dit han på nån :P :wink:

Jävla Anders som inte har sagt ngt om det!!! :twisted: :evil: :P. men då e jag faan lätt på nästa gång :D Då får ni se min volvo :p hehe. Din vita rulalr på fortfarande? Sist vi sågs så hade du ngt med skuffen elelr vad det var. Fixade det mitt i vintern utomhus :p hehe
Japp min vita rullar fortfarande men bara som finbil på sommaren, vintertid är det numera en grönrollad 740. Hade problem med igenstatt vevhusventilation och så höll vi på att byta bakluckehandtaget mitt i vintern under en träff.

haha nice. Då blir det åk av i vinter för dig alltså ;)
"riktiga män rakar pungen med vinkelslip"

Thomas_7i
Svart bälte i SÖK!
Inlägg: 2345
Blev medlem: 14 mar 2005, 11:11
Kör: Citroen C3 II
Ort: Bålsta

Re: Fjollträsk

Inlägg av Thomas_7i »

Mja, snart vinterträffar igen, härligt, bara hålla tummarna på att de blir en vettig vinter, även om jag är tveksam. :)
Blir 960 i vinter troligtvis, och original avgassystem för ja har ingen lust att smälta mer på bakkofångaren, även om jag har en ny liggandes. :)

MvH Thomas

Hegemark
Färsk användare
Inlägg: 39
Blev medlem: 28 jan 2007, 00:41
Kör: 744 GL -88
Ort: Hässelby

Re: Fjollträsk

Inlägg av Hegemark »

hehe inte? Den som såg så snygg ut efter ngra hårda kvälalr ;) hehe. vi får väl se hur vintern bilr. är faktisk tveksam jag med.. men har ju tien vart ngn riktig sommar så kanske blir bra väder ändå :D
"riktiga män rakar pungen med vinkelslip"

Jens.L
Forumsfreak
Inlägg: 3022
Blev medlem: 23 sep 2004, 22:11
Kör: Volvo 940
Ort: Sala
Kontakt:

Re: Fjollträsk

Inlägg av Jens.L »

Får väl ta över träffen som TPC hade förut eller forumsmedlemmarna som hette Bus @ Eurostop som dom brukade ha varje höst. Tills dom blev för laglydiga och låste trådarna direkt nån skrev nått :mrgreen:
Volvo 940 Turbo 1997

Skriv svar