Träff i uppland?

Är du intresserad av att åka på träffar? Kolla då in här vad som skrivs om de träffar som finns att besöka.
Fosgate
Uppkörning
Inlägg: 475
Blev medlem: 30 nov 2002, 09:33
Ort: Skellefteå
Kontakt:

Re:

Inlägg av Fosgate »

skrev:
skrev:
skrev:


Nej jag kommer inte bli träffansvarig då jag ej är med i klubben.

Emil är redan träffansvarig i stockholm dessutom.




Fast han åker nog nu mer en nissan 200xl eller vad dom nu heter.


Så ska man inte vara träffansvarig om man föregår med sådant dåligt exempel.
jag är träffansvarig, och jag har en 142:a.. Troligen kommer jag aldrig att ha en bil i 700 serien.. kanske 900 serien...

Skulle jag ha en från 700 serien skulle det vara en 760TIC 83 el 84.. Annars fåre vara...

Dom två som sitter bäst till nu är 940T -95 ch framåt samt 854 t5, R etc.. även GLT kan tänkas...

Det spelar väl för fan ingen roll vad man har för bil bara man är kapabel att föra ihop en massa bilintresserat folk och ha trevligt!...

Förövrigt så kan det vara kul med en annorlunda bil att titta på efter att man glott på en massa 740:is...
Bild

850 GLT 2.5 -96

RoTe
Uppkörning
Inlägg: 663
Blev medlem: 30 nov 2002, 14:41
Ort: Uppsala
Kontakt:

Inlägg av RoTe »

Då har man slutat åka traktor, för jag har körkort! Får man åka på träff me en 740TIC eller är man fortfarande utesluten och stämplad som traktoråkare?
Volvo 244 GL -88 Etanoldriven

Volvo S70 2.5T -98

http://www.utryckning-uppsala.se/

micael
Expert
Inlägg: 8322
Blev medlem: 01 dec 2002, 12:46
Kör: Volvo V90
Ort: Stockholm
Kontakt:

Re:

Inlägg av micael »

[quote=" "]Då har man slutat åka traktor, för jag har körkort! Får man åka på träff me en 740TIC eller är man fortfarande utesluten och stämplad som traktoråkare?[/quote



En gång traktoråkare ALLTID traktoråkare..



Du kanske kan jobba på det...
Bild

RoTe
Uppkörning
Inlägg: 663
Blev medlem: 30 nov 2002, 14:41
Ort: Uppsala
Kontakt:

Re:

Inlägg av RoTe »

skrev:
skrev:Då har man slutat åka traktor, för jag har körkort! Får man åka på träff me en 740TIC eller är man fortfarande utesluten och stämplad som traktoråkare?[/quote



En gång traktoråkare ALLTID traktoråkare..



Du kanske kan jobba på det...


Snacka om störd människa. Har du blivit frånkörd av en traktor eller varför är du så jävla hatisk mot fordon med triangel? Akta dig så jag inte klistrar på en LGF skylt på din bil! *smider planer*
Volvo 244 GL -88 Etanoldriven

Volvo S70 2.5T -98

http://www.utryckning-uppsala.se/

micael
Expert
Inlägg: 8322
Blev medlem: 01 dec 2002, 12:46
Kör: Volvo V90
Ort: Stockholm
Kontakt:

Re:

Inlägg av micael »

skrev:
skrev:
skrev:Då har man slutat åka traktor, för jag har körkort! Får man åka på träff me en 740TIC eller är man fortfarande utesluten och stämplad som traktoråkare?[/quote



En gång traktoråkare ALLTID traktoråkare..



Du kanske kan jobba på det...


Snacka om störd människa. Har du blivit frånkörd av en traktor eller varför är du så jävla hatisk mot fordon med triangel? Akta dig så jag inte klistrar på en LGF skylt på din bil! *smider planer*


Ja gör det!

Då kommer du att få äta med sugrör resten av livet...





Du tål inte att bli kallad traktorförare eller?
Bild

Tactical ED
Färsk användare
Inlägg: 4
Blev medlem: 27 apr 2003, 22:29
Ort: Uppsala
Kontakt:

Inlägg av Tactical ED »

Om vi gör så här då... Vilka skulle komma på en Uppsala-träff... Fyll i namn i listan som inte är en lista än utan bara mitt namn här under....



Tactical ED

...
//Conny

Användarvisningsbild
VOLVOMANNEN
Van forumsanvändare
Inlägg: 1703
Blev medlem: 05 dec 2002, 17:58
Ort: Tjörn
Kontakt:

Inlägg av VOLVOMANNEN »

Börjar likna TPC forumet nu...
Bild
----------Volvo 240------------------BMW 523------------ 940 Kameleont Till Salu

niel
Svart bälte i SÖK!
Inlägg: 2293
Blev medlem: 01 dec 2002, 05:00
Ort: Luleå

Re:

Inlägg av niel »

skrev:Börjar likna TPC forumet nu...


Instämmer. Tjafs på dagisnivå om ingenting.



Varför detta gnällande på traktoråkare? Har ingenting att klaga på traktoråkare, tycker bara det är bra att folk lär sig meka och köra i tid. På vissas argumentation mot traktoråkare låter det snarare som ett sätt att hävda sig själva än att få något vettigt sagt.



Men detta är ju givetvis bara mina personliga åsikter och reflektioner. Skulle jag hålla i en träff skulle A-traktorer och Epor vara så välkomna så. Ofast har ju dom lagt ner mer jobb på sitt åk än snitt-740-ägaren...
Volvo 760 GLE Turbodiesel -89 [Fotoalbum]

Wirre740
Van forumsanvändare
Inlägg: 1292
Blev medlem: 30 jan 2003, 23:23
Kör: 960 3,0 24V -97
Ort: Hagfors
Kontakt:

Re:

Inlägg av Wirre740 »

skrev:Om vi gör så här då... Vilka skulle komma på en Uppsala-träff... Fyll i namn i listan som inte är en lista än utan bara mitt namn här under....



Tactical ED

...


Listan har dubblats:



Tactical ED

Wirre740
240 Turbo -81, 960 3,0 -97, 245 DL -75, 245 DL -76, 245 GL -91, 940 Polar -95.

Micke W
Van forumsanvändare
Inlägg: 1428
Blev medlem: 31 dec 2002, 00:10
Ort: sthlm/haninge
Kontakt:

Inlägg av Micke W »

Träffslistan:



Tactical ED

Wirre740

Promo_Tripax
Bild

Tiggger
Uppkörning
Inlägg: 867
Blev medlem: 04 dec 2002, 18:58
Ort: Sthlm
Kontakt:

Re:

Inlägg av Tiggger »

skrev:Om vi gör så här då... Vilka skulle komma på en Uppsala-träff... Fyll i namn i listan som inte är en lista än utan bara mitt namn här under....



Tactical ED

...
'



Men vi hade ju röstat fram Farsta/Stockholm ju....
Bild_____Bild

960 2.0 16v TIC <------------------------>740GL (dock nu mer på skroten,tyvärr) R.I.P "pärlan"

----------------------------

Bounce To Hell, Bitch

Micke W
Van forumsanvändare
Inlägg: 1428
Blev medlem: 31 dec 2002, 00:10
Ort: sthlm/haninge
Kontakt:

Re:

Inlägg av Micke W »

skrev:
skrev:Om vi gör så här då... Vilka skulle komma på en Uppsala-träff... Fyll i namn i listan som inte är en lista än utan bara mitt namn här under....



Tactical ED

...
'



Men vi hade ju röstat fram Farsta/Stockholm ju....


om vi röstade på nått spec. vet jag inte... farsta/sthlm e ok jag har iaf inga probs. med att åka dit... har inget emot sthlm:are heller*möjligtvis skåningar* och jag har för mej att virre och bonden oxå sagt att dom kan tänka sej att åka till sthlm... grejen med listan som jag har förståt är väll bara för att kolla hur stort intresset är för en träff i uppsala... sen om det blir träff eller inte är väll en anna sak... rätta mej om jag har fel... som sagt va jag bryr mej inte om vart det blir träff vi kommer iaf.
Bild

Wirre740
Van forumsanvändare
Inlägg: 1292
Blev medlem: 30 jan 2003, 23:23
Kör: 960 3,0 24V -97
Ort: Hagfors
Kontakt:

Re:

Inlägg av Wirre740 »

skrev:
skrev:
skrev:Om vi gör så här då... Vilka skulle komma på en Uppsala-träff... Fyll i namn i listan som inte är en lista än utan bara mitt namn här under....



Tactical ED

...
'



Men vi hade ju röstat fram Farsta/Stockholm ju....


om vi röstade på nått spec. vet jag inte... farsta/sthlm e ok jag har iaf inga probs. med att åka dit... har inget emot sthlm:are heller*möjligtvis skåningar* och jag har för mej att virre och bonden oxå sagt att dom kan tänka sej att åka till sthlm... grejen med listan som jag har förståt är väll bara för att kolla hur stort intresset är för en träff i uppsala... sen om det blir träff eller inte är väll en anna sak... rätta mej om jag har fel... som sagt va jag bryr mej inte om vart det blir träff vi kommer iaf.


Precis..
240 Turbo -81, 960 3,0 -97, 245 DL -75, 245 DL -76, 245 GL -91, 940 Polar -95.

RoTe
Uppkörning
Inlägg: 663
Blev medlem: 30 nov 2002, 14:41
Ort: Uppsala
Kontakt:

Inlägg av RoTe »

RoTe (740TIC)

David (Ej på forumet, 740TIC)
Volvo 244 GL -88 Etanoldriven

Volvo S70 2.5T -98

http://www.utryckning-uppsala.se/

Skriv svar