spacers

Inredning, stötfångare, plåtjobb och lackering, plastpaneler, dörrsidor etc.
Användarvisningsbild
ZZUXX
Övningskörning
Inlägg: 106
Blev medlem: 02 apr 2006, 15:17
Ort: södern

spacers

Inlägg av ZZUXX »

Tjenare. hur får man tag i spacers som gör volvo 850 1997 turbofälg (5-bult) möjlig att montera fram på en volvo 945 ifrån 1994??? det tar ju i lite om man inte har spacers.

tacksam för svar.



//Danne

John
Svart bälte i SÖK!
Inlägg: 2735
Blev medlem: 03 mar 2003, 10:18
Kör: Volvo 242 turbo -81
Ort: Sala
Kontakt:

Inlägg av John »

Kolla med din däckhandlare, dom har nog till och me på lager, se till att ha lite bredare bak så ser det bra ut!

Användarvisningsbild
Kim J
Dags att bli medlem?
Inlägg: 5148
Blev medlem: 27 nov 2004, 23:26
Kör: 264 Turbo -77
Ort: Göteborg!

Inlägg av Kim J »

Finns även en kille på TPC (Turboperformance club) som kallar sig v70 som tillverkar spacers...

Tror han tog 1500:- för en sats inkl. bultar.



Sen finns det en firma som heter JB Raceparts tror jag? Dom har spacers också... Finns en länk i TPC´s forum under fliken Företagsreklam eller liknande med hemsida o hela kittet...



Med vänliga hälsningar Kim
Bild

Användarvisningsbild
Aronsson
Färsk användare
Inlägg: 79
Blev medlem: 17 okt 2004, 15:11
Ort: Herrljunga

Inlägg av Aronsson »

Kim J skrev:
Sen finns det en firma som heter JB Raceparts tror jag? Dom har spacers också... Finns en länk i TPC´s forum under fliken Företagsreklam eller liknande med hemsida o hela kittet...




Kan starkt rekommendera denna firma, kör på deras "850-sats" på min 740 med 17" Volans, passar utmärkt =)



MVH Mikael
Volvo 740 GLT 16v -89

Visslaren
Van forumsanvändare
Inlägg: 1001
Blev medlem: 08 mar 2004, 12:39
Ort: Sala

Inlägg av Visslaren »

Mikael_Toxic skrev:
Kim J skrev:
Sen finns det en firma som heter JB Raceparts tror jag? Dom har spacers också... Finns en länk i TPC´s forum under fliken Företagsreklam eller liknande med hemsida o hela kittet...




Kan starkt rekommendera denna firma, kör på deras "850-sats" på min 740 med 17" Volans, passar utmärkt =)



MVH Mikael


Har också beställt därifrån för att få på mina 18"are på 940in. Bra leverans tid. Inga problem.



www.spacers.nu <-------- deras sida.
Volvo 740GLE -84 SÅLD!
Volvo 850GLT -93 SÅLD!
Volvo 740 Turbo -90 Inlöst. :(
Volvo 940 LTT -96 SÅLD!

Användarvisningsbild
Aronsson
Färsk användare
Inlägg: 79
Blev medlem: 17 okt 2004, 15:11
Ort: Herrljunga

Inlägg av Aronsson »

Visslaren skrev:
Mikael_Toxic skrev:
Kim J skrev:
Sen finns det en firma som heter JB Raceparts tror jag? Dom har spacers också... Finns en länk i TPC´s forum under fliken Företagsreklam eller liknande med hemsida o hela kittet...




Kan starkt rekommendera denna firma, kör på deras "850-sats" på min 740 med 17" Volans, passar utmärkt =)



MVH Mikael


Har också beställt därifrån för att få på mina 18"are på 940in. Bra leverans tid. Inga problem.



www.spacers.nu <-------- deras sida.


Deras nya sida: http://www.jbraceparts.se/

Sorry Visslaren, var tvungen :wink:
Volvo 740 GLT 16v -89

Användarvisningsbild
Spjutet
Övningskörning
Inlägg: 159
Blev medlem: 16 aug 2005, 20:19
Kör: 960 II
Ort: Sthlm

Inlägg av Spjutet »

2 TYYSEN SPÄNN! :o Det är ju som en hel fälg! Och en fälg ska designas och gjutas och bearbetas och det ska vara balans och finish och lackas ett par varv... Och då skriver dom dessutom "spacers tillverkas i större volymer"...

Aruzo
Uppkörning
Inlägg: 366
Blev medlem: 01 feb 2006, 18:16
Ort: Dals-Ed där det alltid är öde...
Kontakt:

Inlägg av Aruzo »

Hehe du får väl köpa dom jag har..! :lol: Men då måste du byta bultarna fram till längre å! :wink:
Köpes



Ftt grill och 960 dekorplast



Allt är inte guld som glimmar! Men min 940 sätter iaf guldkant på tillvaron

RoTe
Uppkörning
Inlägg: 663
Blev medlem: 30 nov 2002, 14:41
Ort: Uppsala
Kontakt:

Inlägg av RoTe »

Spjutet skrev:2 TYYSEN SPÄNN! :o Det är ju som en hel fälg! Och en fälg ska designas och gjutas och bearbetas och det ska vara balans och finish och lackas ett par varv... Och då skriver dom dessutom "spacers tillverkas i större volymer"...


Japp det är ockerpriser! Vad kostar råämnet att göra dom av tro?
Volvo 244 GL -88 Etanoldriven

Volvo S70 2.5T -98

http://www.utryckning-uppsala.se/

Skriv svar