George Holmer skrev:Det finns sådana utan hål, flera marknader hade inte torkararmar. Belgien till exempel. Jag har därför ett par sådana som jag gärna säljer för en 100-lapp inklusive frakt.
George
passar de på en 740 -87?
Hur mycket jobb är det att byta ut dem? Jag har aldrig grävt där framme.
Om de passar på min och frakten ingår för 100 spänn så är jag klart intresserad
SAAB rostar, BMW rasar, VOLVO är det enda som håller när man gasar!
George Holmer skrev:Det finns sådana utan hål, flera marknader hade inte torkararmar. Belgien till exempel. Jag har därför ett par sådana som jag gärna säljer för en 100-lapp inklusive frakt.
George
passar de på en 740 -87?
Hur mycket jobb är det att byta ut dem? Jag har aldrig grävt där framme.
Om de passar på min och frakten ingår för 100 spänn så är jag klart intresserad
De är tyvärr sålda. De är i teorin enkla att byta, tre skruvar, men skruvarna är ganska utsatta och på en bil från 1987 är de säkert totalt ihoprostade.