Reggningsbara motorer utan ombyggt fordon

Allt från knackande motorer till oljeläckage och startproblem, avgassystem, bränslesystem och tank. Naturligtvis passar även trimning, E85-konvertering, motorbyten etc in här.
In The White
Moderator
Inlägg: 20160
Blev medlem: 27 jan 2009, 14:34
Kör: Herrgårdsvagn
Ort: Skåne
Kontakt:

Re: Reggningsbara motorer utan ombyggt fordon

Inlägg av In The White »

bosabengt skrev:
19 dec 2023, 06:40
In The White skrev:
18 dec 2023, 17:47
bosabengt skrev:
18 dec 2023, 13:21
Var finns info om, om man trimmar sin B230FK från 1996? Alltså, allt från 200 till 300 hk. Har man tur så går den igenom ändå. Har man otur får man ju tvåa på det. Hur går man tillväga då om man inte vill återställa allt till org, för att slänga på allt igen efter bess?
Prova att söka här på forumet.
Finns en uppsjö gamla trådar i ämnet.
Är precis just det, gamla trådar. Gäller samma sak nu som för tio år sen. Men ska söka.
Ja det är i princip samma som gäller ännu. Har inte hänt så mycket med utvecklingen
vad gäller trim till dessa.

Skriv svar