Allt från knackande motorer till oljeläckage och startproblem, avgassystem, bränslesystem och tank. Naturligtvis passar även trimning, E85-konvertering, motorbyten etc in här.
fritt flöde hela vägen dvs. 2.5" som minsta (efter Y) innan kat.
Ska på silverfärg och avgasbandage också i samband med det hela.
Skitkul! Ta garna en massa bilder etc. Har du dyno nummer fran orginal systemet? Vore kul att jamfora.
dyno nummer?
systemet ovan e byggt på ett orginalsystem fast utan innerrören då med sportkat. Hoppas det ska bli bra!
Ehh, kanske sketen oversattning av "dyno numbers" som ger hp och vrid nummer. Jag ar lite nyfiken pa att se hur manga hastar bilen har med orginalsystemet och hur manga mer det blev med det nya.
Råmar stenhårt och går lite bättre. Jämnare gång och varv-villighet som
saknar motstycke bland Volvos orginalmotorer. 850 svänghjulet gör nog
sitt till också!
Ja javlar! nu blev jag lite avgasbrunstig sjalv! Maste salja V8:an sa jag kan fixa med 965an istallet.
Sa en markbar skillnad da iaf? Sa bara 2.5 tum till katalysatorn och sen da? 2.5 hela vagen ut och/eller natt annat kul?
Kanske man skulle kunna be om en video med ljud? heheh