![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Orginalt B230F block -90
Orginal vev från B230F -90
Stp H-profil vevstakar
Orginala GLT kolvar från 16valve
3mm topplockspackning för att få ner kompet (elr ha ja fel där?)
portad 16valve topp
orginalt GLT insug
spridare blir runt ca 500cc- 1000cc
hemmagjort grenrör
orginalt 740 fulltrycks turbo nu men de kommer senare en kkk k27 elr k29 Turbo
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
orginal 740 intercooler blir en lastbils ic senare
och själklart så ska alla packningar o lager ovs bytas till nytt
och så ett VEMS v3.3 sprut för både brännsle och tänning
och resten orginalt från 740 GL
men va tror ni om detta?? tror ni att de håller ovs??
och ha ja glömt nått ja borde byta ovs??
kom me förslag både ont o gott
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
vill ju att de ska hålla nu killar så hjälp mig
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
men hur många hästar tror ni att ja kommer få med detta recept fast me k27 turbon??
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
//Wocke