Klubben söker ny SVIS-representant inför maj 2022

Information om allt som gäller Svenska Volvo 7/900 Klubben.
HenrikG
Sekreterare
Inlägg: 3429
Blev medlem: 10 mar 2003, 19:33
Kör: för lite..
Ort: Stockholm. Klubbens försäkringsansvarig för MHRF-försäkringen
Kontakt:

Klubben söker ny SVIS-representant inför maj 2022

Inlägg av HenrikG »

Hej alla!

Jag har beslutat att ta minst ett sabbatsår från engagemanget som 7/900klubbens representant i SVIS.
Idag är det jag och Micke Hesselgren som är ordinarie respektive suppleant för klubbens räkning i SVIS styrelse.

I samband med SVIS årsstämma den 28 maj 2022 kommer jag att kliva av som ordinarie representant.
Då jag känner att tiden inte räcker till att göra det arbete som förväntas av mig både på jobbet, ideellt samt privat så söker jag nu en intresserad medlem som kan ta över uppgifterna i SVIS för åtminstone ett år framåt. Jag kan vara behjälplig med att komma igång och det man behöver veta är att det absolut inte rör sig om något stort engagemang vad det gäller tid. Jag har lagt ca 8-10 timmar per år på detta men känner att det är bättre om någon som har lite mer tid, ork och engagemang kliver in istället.

Det är inget krav från SVIS sida att man ska komma och jobba på lagret utan med ett gott humör och ett intresse för Volvobilar kommer man extremt långt!
Det finns heller inget krav på att man ska hålla till på någon viss plats i landet.

Hör av er på PM eller 0 7 noll 2578241 så kan jag berätta mer.

Mvh
Henrik
Bild
Invecklare
780 -90, 945 -98, 944 -91, 744 -88, 745 -88, XC70 -13, V60 -18