Medlems rabatt

Förslag till förbättringar och eventuella felaktigheter kan skivas i denna forumskategorin. Positiv feedback är också kul!
jilar2019
Färsk användare
Inlägg: 2
Blev medlem: 09 sep 2019, 17:15

Medlems rabatt

Inlägg av jilar2019 »

Jag var på Motoroldies som ligger straxt utanför Örebro för att handla div. delar. Visade att jag var medlem i 7/900 klubben och har 10% på priset. Han sa att det inte stämmer och hade aldrig hört talas om den klubben. Går man in på hemsidan och under sponsorer står det klart och tydligt att medlemmar har 10%. Vill gärna få en förklaring om vad som hänt eller vad som felat.

MVH
Jimmy Örebro

In The White
Moderator
Inlägg: 20137
Blev medlem: 27 jan 2009, 14:34
Kör: Herrgårdsvagn
Ort: Skåne
Kontakt:

Re: Medlems rabatt

Inlägg av In The White »

För det första måste man vara BETALANDE klubbmedlem hos Svenska Volvo 7/900
klubben för att få rabatt. Hittar inte dig i registret för betalande medlemmar 2019?
Eller du har nyss betalt in medlemsavgiften så du inte hunnit bli registrerad ännu?

Men varför du fick svaret att dom inte känner till klubben förstår jag inte!? Ska givetvis
kontakta dom angående detta.

jilar2019
Färsk användare
Inlägg: 2
Blev medlem: 09 sep 2019, 17:15

Re: Medlems rabatt

Inlägg av jilar2019 »

Jag har betalt för 2019 och även fått kortet som visar att jag är klubbmedlem 2019. Medlemsnummer 597. Är det något fel med det?

Jimmy Örebro

In The White
Moderator
Inlägg: 20137
Blev medlem: 27 jan 2009, 14:34
Kör: Herrgårdsvagn
Ort: Skåne
Kontakt:

Re: Medlems rabatt

Inlägg av In The White »

jilar2019 skrev:Jag har betalt för 2019 och även fått kortet som visar att jag är klubbmedlem 2019. Medlemsnummer 597. Är det något fel med det?

Jimmy Örebro
Aha! Nej då ska det inte strula. Jag har mejlat Motoroldies och krävt en förklaring, så får
vi hoppas att dom rättar till detta.

In The White
Moderator
Inlägg: 20137
Blev medlem: 27 jan 2009, 14:34
Kör: Herrgårdsvagn
Ort: Skåne
Kontakt:

Re: Medlems rabatt

Inlägg av In The White »

Har fått svar från Motoroldies nu.

Det är så att han kommer minska sin verksamhet och lämnar därför inga rabatter mer,
tyvärr. Ska ta bort dom från sponsorlistan så det blir rätt, har inte varit underrättad om
detta.

Skriv svar