Uppdatera startsidan?

Förslag till förbättringar och eventuella felaktigheter kan skivas i denna forumskategorin. Positiv feedback är också kul!
Mattsson
Dags att bli medlem?
Inlägg: 6368
Blev medlem: 07 feb 2005, 18:30
Kör: V70
Ort: Eskilstuna
Kontakt:

Uppdatera startsidan?

Inlägg av Mattsson »

Är det inte dags att uppdatera startsidan?
Fick gå in på forumet via startsidan nyss och den ser likadan ut nu som för några år sedan, det är ju inte precis man vill som ny medlem mötas av; En ej uppdaterad startsida!
Sen kanske det är dags att ändra lite utseende där också medans man ändå är där och petar.
Det va mycket snack på dom senaste årsmötena om hur det skulle fungera, men kollar man nu så har inte ett skit hänt och folk hoppas av till höger o vänster.

Tänk på att klubbens huvudaktivitet är FORUMET, inte träffar.. tyvärr.

Kände bara att jag ville få ut det till er...
[Volvo 945 LTT-96]

Mattsson
Dags att bli medlem?
Inlägg: 6368
Blev medlem: 07 feb 2005, 18:30
Kör: V70
Ort: Eskilstuna
Kontakt:

Re: Uppdatera startsidan?

Inlägg av Mattsson »

44st har kollat, ingen har svarat..
Verkar som att dom som styr forumet numer inte orkar uppdatera eller utveckla forumet längre.
Sen 6år på forumet så har jag märkt att det bara har gått utför, vart är den gamla styrelsen?
[Volvo 945 LTT-96]

HenrikG
Sekreterare
Inlägg: 3431
Blev medlem: 10 mar 2003, 19:33
Kör: för lite..
Ort: Stockholm. Klubbens försäkringsansvarig för MHRF-försäkringen
Kontakt:

Re: Uppdatera startsidan?

Inlägg av HenrikG »

Bristen på svar kanske beror på att det finns en tråd som behandlar samma ämne forumdelen: Medlems & Klubbrelaterat, startad den 19/11.

Där finns även ett svar tycker jag, men för att sammanfatta för de som ev. inte kan komma åt den forumsdelen.
Ja, det arbetas med att ta fram en ny hemsida som på ett bättre sätt ska integrera hemsida och forum.

Tråd finns:
http://forum.7900klubben.se/viewtopic.php?f=34&t=68078
Bild
Invecklare
780 -90, 945 -98, 944 -91, 744 -88, 745 -88, XC70 -13, V60 -18

Mattsson
Dags att bli medlem?
Inlägg: 6368
Blev medlem: 07 feb 2005, 18:30
Kör: V70
Ort: Eskilstuna
Kontakt:

Re: Uppdatera startsidan?

Inlägg av Mattsson »

HenrikG skrev:Bristen på svar kanske beror på att det finns en tråd som behandlar samma ämne forumdelen: Medlems & Klubbrelaterat, startad den 19/11.

Där finns även ett svar tycker jag, men för att sammanfatta för de som ev. inte kan komma åt den forumsdelen.
Ja, det arbetas med att ta fram en ny hemsida som på ett bättre sätt ska integrera hemsida och forum.

Tråd finns:
http://forum.7900klubben.se/viewtopic.php?f=34&t=68078
Inte inte medlem och kommer inte att bli, så jag kommer ju inte åt det du länkar..
Men kan väl säga att sen 2år tillbaka så är det "Mycket snack men ingen verkstad"
[Volvo 945 LTT-96]

Låst