Allmänt snack om 7/900-bilar. Även frågor angående AC, farthållare och andra kringsystem. Här kan också frågor och diskussioner som inte riktigt passar in i annan kategori läggas.
Växellåda, spakställ, svänghjul, pedalställ, plasten ve växelspaken de är va ja kommer på nu , vet inte om de är annan kardan me.. sen är de väl annan utväxling i bakaxeln så den får du byta me
Så dyrt är det inte, det som kostar är bakaxeln, svänghjulet och lådan. Det går att köra med bakaxeln, så om du har lite pengar så kan du köpa allt förutom den nu och byta den vid ett senare tillfälle. För jag antar att du inte ska köra med bilen?
Det är nog billigare att hitta en manuell bil till att börja med än att börja riva i det där.
Sen är ju automater bekvämt och jätte kul att rejsa med vid rödljusen, BMW & japs killarna blir alltid så ställda när en gammal Volvo bara försvinner ifrån dom Har själv en ZF låda och den är hur trevlig som helst.
Wizard skrev:Det är nog billigare att hitta en manuell bil till att börja med än att börja riva i det där.
Sen är ju automater bekvämt och jätte kul att rejsa med vid rödljusen, BMW & japs killarna blir alltid så ställda när en gammal Volvo bara försvinner ifrån dom Har själv en ZF låda och den är hur trevlig som helst.
Vaddå kör dom ifrån dig?
JAg hade nog satsat på att köpa en manuell från början. Fast vill du ha och göra jobbet så är det något att satsa på. Man lär ju sig alltid något på det.