Hej!
Har stött på ett problem som typ bara dök upp.
Det är så att såhär ser mina lägen för lyset ut:
Det till vänster: Instrumentpanelen lyser men inte halvlysena
Det i mitten: Instrumentpanelen lyser men inte halvlysena
Det till höger: Instrumenpanelen lyser inte men det gör halvlysena
Rätt irriterande eftersom jag vill ha koll på tempen nu när man bytt topppackning.
Vad kan det vara som jävlas?
/Fordie
Förresten. Tar det i samma tråd så slipper jag starta en till.
Hur länge ska man köra in en ny topppackning innan man vågar börja rejsa?
Antingen lyser halvlysena eller instrumentpanelen.
Antingen lyser halvlysena eller instrumentpanelen.
Ford Capri med B230 FT ~240 hp.
ROSTFRI 740! Lite småtrimmad.
ROSTFRI 740! Lite småtrimmad.
-
- Övningskörning
- Inlägg: 254
- Blev medlem: 28 nov 2004, 21:15
- Kör: Volvo 940 S 2,3
- Ort: Storfors
Koppla om ljuset på 940
Jag undrar om det går att koppla om halvljusautomatiken på en 940 så att det blir som på 740? Alltså bara ha varselljusen tända när man har ljusvredet i läge 0. Då måste jag ju även byta glödlamporna till parkeringsljuset, så att de blir dubbeltrådiga, 21/5 watt.
Någon som gjort detta?
Mvh Ronnie
Någon som gjort detta?
Mvh Ronnie
Volvo V70 Classic 2,4 140 hk med automat -2000
Volvo 945 S 2,3 1995 med sportpaketet.
B230 FD & M47. Marinblå pärlemo 417, grått halvskinn, 6670.
Volvo 945 S 2,3 1995 med sportpaketet.
B230 FD & M47. Marinblå pärlemo 417, grått halvskinn, 6670.