Exakt C30in som tjänstebil reggad med 18" var horibel, S80in med 18" och strystopp tar ändå i hjulhus + är horibelHedlund skrev:Svängradie som en finlandsfärja.taz skrev:Hälsa henne att hon får försöka parkera en V70 2001 eller senare t.ex. med 17" fälgar på en vanliga P-ruta vid maxi, eller fickparkera innan hon säger att 740in är klumpig!bollman skrev:Vad skall man göra då? Man skall väl inte starta nya trådar i onödan?
Ja tack, en grill hade setat som en smäck, det ser _fördj*vligt_ ut med en GL-grill på den faktiskt, hahaha, jag skickar ett PM!
För er som då är nördar så kan jag hälsa att det har börjat funderas på att sälja den, morsan skulle hellre ha något litet att åka i än i 740n som hon anser är på tok för stor och klumpig (inte mina ord )
Min V70NR är om möjligt ÄNNU sämre än en vanlig V70, jag brukar få ta omtag flera gånger inne på de flesta parkeringsplatser. Parkeringshus ska vi inte tala om..
Värdering 740GLT
Re: Värdering 740GLT
Only YOU can prevent forest fires.
- SEpaket
- Svart bälte i SÖK!
- Inlägg: 2000
- Blev medlem: 18 jul 2013, 15:58
- Kör: V60, 740, 854 & C70
- Ort: S. Bohuslän
Re: Värdering 740GLT
S80n jag har är inte lätt trots 15-tumshjul. Det är en fråga om sikt. 740 är förbannat tacksam eftersom den är fyrkantig.
I don't understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?
- Jeremy Clarkson
- Jeremy Clarkson
Re: Värdering 740GLT
Nåväl, vi är ju SAAB-åkare i familjen så dålig svängradie är ju något vi är vana vid, framhjulsdrift... Jag tror hon är ute efter något i storlek med en Smart ForTwo snarare än en V70