byta stereon i S80.. löst problemet sid 2..

Allmänt snack om 7/900-bilar. Även frågor angående AC, farthållare och andra kringsystem. Här kan också frågor och diskussioner som inte riktigt passar in i annan kategori läggas.
Hesselgren
Moderator
Inlägg: 19505
Blev medlem: 21 apr 2005, 21:50
Ort: Stockholm

Inlägg av Hesselgren »

Lazze S skrev:OK, men det märker man ju först när man monterar hur passformen är. Bortsett från den fanns det ju mycket annat bra där och det mesta till hyfsade priser. Sortimentet till bilstereo var ju enormt. Köpte själv ett 1Gb USB-minne för 99.- vilket var ett klipp. Funkar utmärkt och av märket Imation. Andra sålde liknande för 249-299.- Kanske inte alla deras produkter är av klass, så man får väl välja ut godbitarna när man handlar där.


Jo vissa grejer var billiga där iaf. men man får tänka efter om det verkligen är billigare ibland, vissa grejer var ju dyrare där också. som espressobryggare från krups, 100kr dyrare än Tumba Järn :wink:



Var iaf å reklamerade ramen idag, inga problem alls, han i kassan tyckte jag skulle köpa mig en 850T5 istället :P



MVH Micke

Östlund
Dags att bli medlem?
Inlägg: 6877
Blev medlem: 03 sep 2004, 22:10
Kör: Volvo, Skoda
Ort: Nykvarn

Inlägg av Östlund »

Jag har inte vait in och kollat ännu.. Varje gång jag åkt förbi så har det varit massor av bilar och folk där..



Men det är ju bra att alla andra kedjor som Elgiganten och Siba börjat hänga efter..
Volvo 244 DL -77 Volvo V70 2,5t -05 Skoda Octavia 4x4 -14

Hesselgren
Moderator
Inlägg: 19505
Blev medlem: 21 apr 2005, 21:50
Ort: Stockholm

Inlägg av Hesselgren »

Turbo_Erik skrev:Jag har inte vait in och kollat ännu.. Varje gång jag åkt förbi så har det varit massor av bilar och folk där..



Men det är ju bra att alla andra kedjor som Elgiganten och Siba börjat hänga efter..


idag var det kö ut i parkeringsgaraget!!!!! :o folk e fan inte kloka.. det är inte ens speciellt billigt.. det är mest skitgrejer som e billiga..



jag gick förbi kön såklart och fram till reklamationen, sen rakt in i butiken :lol: man är ju inte dum.....

Hesselgren
Moderator
Inlägg: 19505
Blev medlem: 21 apr 2005, 21:50
Ort: Stockholm

Inlägg av Hesselgren »

så nu var man inne på bilia å köpte en orginaladapterram. då fick man även med en beskrivning på hur man får bort de gamla skiten :wink: å massa flärpar å fästen å skruvar. (som man inte fick med pirat skiten.. :evil: )



sitter som gjutet å ser skitbra ut! 8)



[edit] och om man vill så ryms 2 st standard stereo på varandra eller en carputer. :P eller en amatörradio



iallafall! har för mig att det var någon som undrade hur ramen såg ut? hojta till så lägger ja upp en bild. orkar inte gå ut å fota annars tror jag.



MVH Micke

Skriv svar