Vart köpa "bakaxelkrök"?

Allmänt snack om 7/900-bilar. Även frågor angående AC, farthållare och andra kringsystem. Här kan också frågor och diskussioner som inte riktigt passar in i annan kategori läggas.
Mr.J
Färsk användare
Inlägg: 29
Blev medlem: 20 jan 2005, 03:29
Kör: 760TIC
Ort: Lkpg

Vart köpa "bakaxelkrök"?

Inlägg av Mr.J »

Behöver ha en "Bakaxelkrök" till avgassystemet på en 760TIC -90, bör vara i 2.5".. Nån som vet vart man kan köpa det billigt?

MVH

NordstromJ
Färsk användare
Inlägg: 39
Blev medlem: 24 apr 2010, 12:45
Kör: 945 Turbo
Ort: Uppsala
Kontakt:

Re: Vart köpa "bakaxelkrök"?

Inlägg av NordstromJ »

Tycker att Biltema eller Mekonomen borde ha.

Mr.J
Färsk användare
Inlägg: 29
Blev medlem: 20 jan 2005, 03:29
Kör: 760TIC
Ort: Lkpg

Re: Vart köpa "bakaxelkrök"?

Inlägg av Mr.J »

NordstromJ skrev:Tycker att Biltema eller Mekonomen borde ha.
Hittar inget på varken mekonomens eller biltemas hemsida som ser rätt ut:S..

Passar det från andra årsmodeller också eller måste det vara till en 90ia? Passar det från nån 940 kanske? (Har multilink på min om det spelar nån roll)

NordstromJ
Färsk användare
Inlägg: 39
Blev medlem: 24 apr 2010, 12:45
Kör: 945 Turbo
Ort: Uppsala
Kontakt:

Re: Vart köpa "bakaxelkrök"?

Inlägg av NordstromJ »

Lär väl kanske inte finnas samma del på biltema men borde gå att få ihop något ändå, borde inte behöva köpa en hel halvsats för det tycker jag. Sen tror jag det ser annorlunda ut med multilink, ska försöka hitta något jag också.


En hel del böjar, http://www.skruvat.se/Show.aspx?k=r%C3% ... 6j&t=refnr" onclick="window.open(this.href);return false;

Mr.J
Färsk användare
Inlägg: 29
Blev medlem: 20 jan 2005, 03:29
Kör: 760TIC
Ort: Lkpg

Re: Vart köpa "bakaxelkrök"?

Inlägg av Mr.J »

NordstromJ skrev:Lär väl kanske inte finnas samma del på biltema men borde gå att få ihop något ändå, borde inte behöva köpa en hel halvsats för det tycker jag. Sen tror jag det ser annorlunda ut med multilink, ska försöka hitta något jag också.


En hel del böjar, http://www.skruvat.se/Show.aspx?k=r%C3% ... 6j&t=refnr" onclick="window.open(this.href);return false;
Just nu är det en universalböj från billtema som sitter där om jag minns rätt, men den passar inte riktigt så den slår och dunkar mot golvet ibland. Skulle vilja ha tag i en som passar direkt för jag har tyvärr inte tillgång till nån svets :(

Tackar för hjälpen iaf! [thum]

Skriv svar