960

Allmänt snack om 7/900-bilar. Även frågor angående AC, farthållare och andra kringsystem. Här kan också frågor och diskussioner som inte riktigt passar in i annan kategori läggas.
Volvo 760 GLE
Färsk användare
Inlägg: 28
Blev medlem: 17 jul 2003, 22:30

960

Inlägg av Volvo 760 GLE »

Hej alla nån som kan svar mig har kliat mig i huvudet många gånger och funderat det är nämligen så att jag fått erbjudande via jobbet att köppa en 960 ambulans 95a har bild på den vet inte hur man laddar upp den men jag skulle få köppa den för försäkrings priset som försäkringsbolaget löst utt den med det jag skulle få ge va 20000kr för den men vet inte riktigt va man kan göra med den??

Nån som har svar på det?

Är även tacksam för förslag om nån vet.

Samt om nån vet vad som skiljer sig maskinel i ambulanserna samt vanliga 960 bilarna??

Har bild.

Nån som är sugen på den så kan ni väll skika ett PM.

Bilen finnes i arboga men man måste kunna skriva ett företagsnamn på paperna. bild finnes på



http://www.bilannonser.se/index.aspx?tips=152452
Bild



SISTA VOLVON RULLA AV BANDET DEC 98

Volvo960-96 2.5E
Övningskörning
Inlägg: 178
Blev medlem: 28 nov 2003, 10:36
Kontakt:

Inlägg av Volvo960-96 2.5E »

Vad man skulle kunna göra med den.... tjaa, En häftig cab... Husbil. Perfekt skotertransportbil! rymmer säkert 2 skotrar :D



nja finns nog mycket man kan göra.
_______________________________________

Bild

Volvo 960 -96 2.5E Man.

Glenn6
Färsk användare
Inlägg: 62
Blev medlem: 23 okt 2003, 08:30
Ort: Åsa

ambulans

Inlägg av Glenn6 »

Du får väl öppna eget... :D



Skämt åsido, gör om den till pickup, det är ganska populärt.

Det finns en kille som jobbar på SCT tuning som har gjort om en ambulans till pickis, ganska fräck.



Maskinellt så skiljer det ingenting vad jag vet, större generator kanske och lite extra batteri.



Ambulanser är annars populära som surfarbilar...

snojli
Färsk användare
Inlägg: 32
Blev medlem: 25 jan 2004, 20:13
Ort: Köping

Inlägg av snojli »

Det är ju tufft att glida raggarrundan med en amublans! Kan ju va perfekt fylletransport på Power Meet t.ex =)



Är det bilen på den där överskottsaffären i Arboga? Är det bara företag som får köpa bilar där? Jag har sett att de har många 945or i varierande skick, men ganska bra priser! De är väl gamla firmabilar har jag en känsla av.

Skriv svar