Skilja på ditt och mitt

Allmänt snack om 7/900-bilar. Även frågor angående AC, farthållare och andra kringsystem. Här kan också frågor och diskussioner som inte riktigt passar in i annan kategori läggas.
Användarvisningsbild
oobum
Övningskörning
Inlägg: 276
Blev medlem: 05 aug 2003, 12:48
Ort: Stockholm
Kontakt:

Skilja på ditt och mitt

Inlägg av oobum »

Ibland blir man bra tröttpå alla jävla idioter som finns i detta land.. man kan ju undra om min stereo var värd så jävla mycket för dig som snodde den? för den var säkerligen inte en marknadsledande modell.. har ett antal år på nacken. samma med slutsteget, det är förfan nästan antikt, men jag fick grejjerna gratis, och har itne råd med ny stereo. men du tog mitt nöje nu.. tack så jävla mycket!



aja som sagt, nån bröt sig in i min bil, tog stereon, in i bakluckan, snodde slutsteget..



man kunde fått en bättre start på denna morgon
In the real world, size matters and the big guy always win.

Volvator
Forumsfreak
Inlägg: 3034
Blev medlem: 12 jan 2003, 23:03
Kör: BMW 530d-00
Ort: Mariestad
Kontakt:

Inlägg av Volvator »

Fy fan vad sånt e jävligt irriterande,,, Jag själv har haft 7 inbrott på 18månader,,, Numera åker jag utan stereo...





MVH Fredde...
Bild
Mina Sponsorer: Hova.com / Däckia AB
Antal Bilar ägda: 313

SirKim
Van forumsanvändare
Inlägg: 1323
Blev medlem: 01 dec 2002, 01:13
Ort: Köping/Västmanland
Kontakt:

Re:

Inlägg av SirKim »

skrev:Fy fan vad sånt e jävligt irriterande,,, Jag själv har haft 7 inbrott på 18månader,,, Numera åker jag utan stereo...





MVH Fredde...


åker oxå utan stereo... funderar på någon typ av "slot-in" ...så man kan docka in stereon då man planerar att lyssan på musik!!
Bild

Körde:

740 GL -88B B230F

Kör:

850R -96

Andreas
Forumsfreak
Inlägg: 3387
Blev medlem: 01 dec 2002, 22:09
Ort: Örebro

Inlägg av Andreas »

Fan vad surt! Jävla pundare som behöver snabba pengar till knark...

sleeper
Övningskörning
Inlägg: 180
Blev medlem: 04 aug 2003, 14:41

Inlägg av sleeper »

skaffa garage....

Ankfoot
Färsk användare
Inlägg: 60
Blev medlem: 04 okt 2003, 13:13

Inlägg av Ankfoot »

lättare sagt än gjort kanske... :(

blev själv av med min i oktober, i Focus parkeringshus i gbg, jag tar ALLTID ut fronten, men denna dag så hade jag väl hjärnsläpp, förmodligen beroende på att jag 10min innan sabbat min vänster fram fälg mot en trottoarkant. :(
940 -93

19.000mil

240fretchi
Van forumsanvändare
Inlägg: 1144
Blev medlem: 12 jan 2003, 13:21
Ort: JoKKmoKK
Kontakt:

Re:

Inlägg av 240fretchi »

skrev:
skrev:Fy fan vad sånt e jävligt irriterande,,, Jag själv har haft 7 inbrott på 18månader,,, Numera åker jag utan stereo...





MVH Fredde...


åker oxå utan stereo... funderar på någon typ av "slot-in" ...så man kan docka in stereon då man planerar att lyssan på musik!!


vi har så på våran gamla cd-växlare så nån sån bore ju finnas att köpa.
///Fredrik http://www.swecars.com

Bild

Det är inte farten som dödar det är sättet du stannar på.

Snatto
Uppkörning
Inlägg: 866
Blev medlem: 15 jun 2003, 18:26
Ort: Blekinge...

Inlägg av Snatto »

Aldrig kul med sånt.



En som jag känner blev av med stereoprylarna i bilen som värda ca. 15ooo när han hade parkerat i ett parkeringshus, bilen stog där endast några timmar och han tyckte det var ganska \"livligt med folk\" där!!!



-Måste säga att hans bil var värd 5ooo...
h OND a

Turbotjej
Övningskörning
Inlägg: 266
Blev medlem: 23 jan 2003, 18:58
Ort: Norrlands Metropol, SUNDSVALL
Kontakt:

Inlägg av Turbotjej »

Blir lika förbannad varje gång jag läser om alla dessa stölder!!! :evil: :evil: :evil:



Att folk inte kan lära sig att hålla sina förbannade tassar i styr och skita i andras saker och sköta sig själva!



Vi blev av med alla våra skivor, var ett trettiotal, en jacka (ca 1 år gammal) och annat småkrafs vi precis hade handlat. Inbrottet ägde rum på IKEAs parkering mitt under rusningstid 14.15-15.00. Var alltså borta i 45 minuter och dessutom sabbade de dörren så den knappt gick att stänga.



Gissa om jag var förbannad? :evil:
~ Angel - som numera kör Saab~

Användarvisningsbild
oobum
Övningskörning
Inlägg: 276
Blev medlem: 05 aug 2003, 12:48
Ort: Stockholm
Kontakt:

Inlägg av oobum »

är ganksa säker på att det inte var pundare, för dem har tagit sig in i bakluckan, och snott slutsteget.. men inte bensindunken med bensin, och mina verktyg, som är komplett ringnyckel och hylsnyckel sats.. allt från kamasa och bahco.. så det är ju inte direkt billiga saker.. så går det när man bor i dessa förorter.. visst är billigt att bo.. men grannarna klättrar ner från träden och snor allt dem ser.. blir så jävla arg!!!!!



har iaf lagat bilen idag, och servat larmet o allt sånt.. men varför ha larm.. har ju inget att sno längre :/
In the real world, size matters and the big guy always win.

240fretchi
Van forumsanvändare
Inlägg: 1144
Blev medlem: 12 jan 2003, 13:21
Ort: JoKKmoKK
Kontakt:

Inlägg av 240fretchi »

men grannarna klättrar ner från träden och snor allt dem ser..


hahah :lol: :lol:
///Fredrik http://www.swecars.com

Bild

Det är inte farten som dödar det är sättet du stannar på.

Användarvisningsbild
VOLVOMANNEN
Van forumsanvändare
Inlägg: 1703
Blev medlem: 05 dec 2002, 17:58
Ort: Tjörn
Kontakt:

Re:

Inlägg av VOLVOMANNEN »

skrev:
men grannarna klättrar ner från träden och snor allt dem ser..


hahah :lol: :lol:


Hehe!!.. Men du ser ju ut som en riktig militär på signen, ut å spana :twisted:
Bild
----------Volvo 240------------------BMW 523------------ 940 Kameleont Till Salu

Användarvisningsbild
oobum
Övningskörning
Inlägg: 276
Blev medlem: 05 aug 2003, 12:48
Ort: Stockholm
Kontakt:

Inlägg av oobum »

är tyvärr inte så mkt att skratta åt.. dom snor fan allt som inte är fastkedjat i betong.. kan inte ens låta porten vara olåst dagtid :/ så roligt är det.. en som ställde upp porten.. senare samma dag, alla förråd i källaren uppbrutna.. blir så jävla lack
In the real world, size matters and the big guy always win.

240fretchi
Van forumsanvändare
Inlägg: 1144
Blev medlem: 12 jan 2003, 13:21
Ort: JoKKmoKK
Kontakt:

Inlägg av 240fretchi »

hmm om det är som du säger så är det ju konstigt att dom inte snor kedjorna och betongblocken också :? :P
///Fredrik http://www.swecars.com

Bild

Det är inte farten som dödar det är sättet du stannar på.

Skriv svar