Ang addon

Allmänt snack om 7/900-bilar. Även frågor angående AC, farthållare och andra kringsystem. Här kan också frågor och diskussioner som inte riktigt passar in i annan kategori läggas.
Användarvisningsbild
Domino
V O L V O G U D
Inlägg: 19439
Blev medlem: 16 jan 2004, 20:19
Ort: Önum (Vara) Medlemsnummer:58 Bygger:Volvo 740 16v Kör:Volvo 740 16v Tävlar:Volvo 142
Kontakt:

Inlägg av Domino »

annars är ja sugen på att köpa formarna av dig och fortsätta i liten skala.
Bild

Det som inte finns går att bygga (men använd skyddsglasögon)

sport-lruk
Uppkörning
Inlägg: 551
Blev medlem: 07 aug 2004, 20:02
Ort: karlstad

Inlägg av sport-lruk »

när får jag mina pengar då ? prata med dig för 3-4 dagar sedan
740 Gasar tills de rasar k-kam koniskt filter (Öppet/derekt luft filter)

m[a]ster

Inlägg av m[a]ster »

Addon skrev:formar och allt har jag kvar, får se hur sugen jag är efter sommaren, kanske kan göra en limited edition av hela kitet, vi får tala mer om det när värmen och sommarlättjan dragit över



//Magnus


är inte så att man kanske kunde få köpa mallarna eller går det att göra sånna väldigt lätt?

guesten
Uppkörning
Inlägg: 429
Blev medlem: 03 jul 2005, 22:03
Ort: Kalmar

Inlägg av guesten »

ganska lustigt bara när jag ringde 2veckor efter jag satt in pengar så sa du att du hadde problem me gjutningen av bakjolen men du hadde en bra som du skulle skicka... undrar varför du inte sa sanningen iställe för? :roll:

G.Karlsson
Färsk användare
Inlägg: 25
Blev medlem: 20 maj 2005, 20:15
Ort: Karlshamn
Kontakt:

Inlägg av G.Karlsson »

JAg är sugen på Add on läpparna fram....Saknar en nämligen :( ..... Är det nån som har en höger läpp liggandes för en billig peng så är jag intresserad...
Luften ska man ha i däcken inte i hjulhusen.... :-)

Gizm0
Övningskörning
Inlägg: 141
Blev medlem: 06 dec 2003, 22:27
Ort: Mjölby
Kontakt:

Inlägg av Gizm0 »

Det verkar som om man är lurad iaf har inte hört av honom på över 1 månad fastän han sa att sidokjolarna var färdiga att skickas, konstigt eftersom han dykt upp här igen o förklarat sej så får man ändå inga grejer :?



Är det nån som fått sina grejer på senaste tiden??
Bild

Volvo 244 GL 1987 .....|Vinterbil|

Volvo 740 GLT 1990 ...|Finbil, SÅLD|

Volvo 142 GL 1971 .....|Sommarbil|

Volvo 142 DL 1974 .....|Bruksbil, SÅLD|

guesten
Uppkörning
Inlägg: 429
Blev medlem: 03 jul 2005, 22:03
Ort: Kalmar

Inlägg av guesten »

GiZm0 skrev:Det verkar som om man är lurad iaf har inte hört av honom på över 1 månad fastän han sa att sidokjolarna var färdiga att skickas, konstigt eftersom han dykt upp här igen o förklarat sej så får man ändå inga grejer :?



Är det nån som fått sina grejer på senaste tiden??


nupps du lär inte få nått....jag fick enbart tebaks mina pengar när jag drog in polisen i det hela..... :evil: oseriösare person får man leta efter

Användarvisningsbild
Domino
V O L V O G U D
Inlägg: 19439
Blev medlem: 16 jan 2004, 20:19
Ort: Önum (Vara) Medlemsnummer:58 Bygger:Volvo 740 16v Kör:Volvo 740 16v Tävlar:Volvo 142
Kontakt:

Inlägg av Domino »

tråkigt att man skall behöva dra in Bosse Batong för att få respons
Bild

Det som inte finns går att bygga (men använd skyddsglasögon)

Mackan
Färsk användare
Inlägg: 10
Blev medlem: 31 jan 2003, 10:54

Inlägg av Mackan »

GiZm0 skrev:Det verkar som om man är lurad iaf har inte hört av honom på över 1 månad fastän han sa att sidokjolarna var färdiga att skickas, konstigt eftersom han dykt upp här igen o förklarat sej så får man ändå inga grejer :?



Är det nån som fått sina grejer på senaste tiden??


Han har gjort inlägg på TPC, dock under ett annat anv.namn , senast igår så lever gör han. Inte första gången han agerar oseriöst...

Tomten
Van forumsanvändare
Inlägg: 1432
Blev medlem: 24 feb 2005, 20:24
Ort: Sundsvall
Kontakt:

Inlägg av Tomten »

mrsniper skrev:
Andersson skrev:
GLT Glidaren skrev:Jag kan nog tänka mig att beställa om du får ordning på grejorna.



M.V.H Anders


Jag me..


Jag också...


jo sammar här

Mackan
Färsk användare
Inlägg: 10
Blev medlem: 31 jan 2003, 10:54

Inlägg av Mackan »

Tomten skrev:
mrsniper skrev:
Andersson skrev:


Jag me..


Jag också...


jo sammar här


Har du läst hela tråden?? Killen har blåst folk och du vill ändå beställa? :roll:

Jens.L
Forumsfreak
Inlägg: 3022
Blev medlem: 23 sep 2004, 22:11
Kör: Volvo 940
Ort: Sala
Kontakt:

Inlägg av Jens.L »

När jag läser detta får jag känslan över att han inte vill blåsa nån utan bara det att han inte hunnit med allt själv och allt spårade ur. För jag har sett några blocket annonser där folk säljer just addon paketet han tillverkat. Men kan ju även var addon själv som lagt ut annonsen. Man kanske är för snäll? :lol:
Volvo 940 Turbo 1997

Mackan
Färsk användare
Inlägg: 10
Blev medlem: 31 jan 2003, 10:54

Inlägg av Mackan »

Jens.L skrev:När jag läser detta får jag känslan över att han inte vill blåsa nån utan bara det att han inte hunnit med allt själv och allt spårade ur. För jag har sett några blocket annonser där folk säljer just addon paketet han tillverkat. Men kan ju även var addon själv som lagt ut annonsen. Man kanske är för snäll? :lol:


Ja, du är nog för snäll. Har han tid att skriva på TPC & sätta ut annonser efter detta på add-on så är det något som e fel...

sport-lruk
Uppkörning
Inlägg: 551
Blev medlem: 07 aug 2004, 20:02
Ort: karlstad

Inlägg av sport-lruk »

jag skulle köpa addon fram läppar och har inte fått in några pengar på mitt konto.





mvh robb
740 Gasar tills de rasar k-kam koniskt filter (Öppet/derekt luft filter)

VOLVO-MANGE
Övningskörning
Inlägg: 191
Blev medlem: 07 maj 2004, 21:25
Ort: Uddevalla

Inlägg av VOLVO-MANGE »

Beställde ett par kjolar för några månader sedan, betalade 500kr i förskott

och skulle betala resten vid hämtning. Bor i Uddevalla och skulle hämta dom efter ett tag men nu har jag inte hört av han eller kunnat fått tag på denna kille sen dess.



Så att jag känner mig rätt blåst, vet inte om man ska dra upp en polisanmälan eller nåt.



E det nån som har något nummer till han eller vet var han bor så kan ni väl skicka ett PM.
Magnus Andersson



745 GL/T -90 bruksbil

760 -88 , S90 TIC Projekt

Jens.L
Forumsfreak
Inlägg: 3022
Blev medlem: 23 sep 2004, 22:11
Kör: Volvo 940
Ort: Sala
Kontakt:

Inlägg av Jens.L »

Ok, visste inte att han fortsatt blåsa folk. Då är det ju helt klart en annan sak.
Volvo 940 Turbo 1997

Gripen
Färsk användare
Inlägg: 13
Blev medlem: 16 maj 2005, 15:57

Inlägg av Gripen »

köpte hela kittet av han..hämtade det av han..vad skall man säga..inte den bästa kvaliten presis..sate på allt idag utan sidokjolarna..skit dåligt gort av han..allt va skit dåligt..och ha sa till mej att han skulle kannse öppna en gjutnings firma..JO grattis...





skall lägga upp bilder på bilen så snart som möjligt..tycker det ser bra ut men inget passade så fick köra det med pappa så det fick vi på..



MvH

Tomten
Van forumsanvändare
Inlägg: 1432
Blev medlem: 24 feb 2005, 20:24
Ort: Sundsvall
Kontakt:

Inlägg av Tomten »

jasså han fortsätter? det var inge bra..



nä fan då vill man inte ha o göra med han...

Skriv svar