Informationsmöte Svenska Volvoklubben

Information om allt som gäller Svenska Volvo 7/900 Klubben.
Användarvisningsbild
Maxwell
Kassör & Medlemsansvarig
Inlägg: 6253
Blev medlem: 03 jul 2006, 15:58
Kör: En Volvo i taget.
Ort: Volvos huvudstad, Göteborg! Medlemsnummer: 183 Styrelseledamot i VROM
Kontakt:

Informationsmöte Svenska Volvoklubben

Inlägg av Maxwell »

Det kanske kommer lite hastigt på, men jag tänkte ändå att det är bäst att skriva en rad här. Jag vet ju egentligen vad det handlar om, men jag tänkte iaf närvara för att se om det kommit upp något nytt angående detta och hur planeringen ser ut inför framtiden.

Svenska Volvoklubben bjuder in till diskussionsmöte den 19 September kl 11.00 vid Volvo museet.
Vi önskar vid detta mötet träffa alla Volvovänner för att alla tillsammans utforma en gemensam klubb för alla Volvofordon på absolut bästa sätt, alla är välkomna.

För att få möjligheter att kunna bjuda på en lättare förtäring önskar vi få ett svar om hur många som kommer, så var vänliga och svara på kallelsen.

Vv skicka vidare ifall Ni ser eller vet att någon intressent inte har fått kallelsen.

Varmt välkomna.

Mvh//
Svenska Volvoklubben genom
Jonas Fogelström
0705-793305


För Er som inte är så insatta så handlar det i stora drag om att bilda en gemensam Volvo-klubb där alla Volvomodeller är representerade. Detta är ett gigantiskt arbete som antagligen kommer att ta många år att genomföra fullt ut (om det ens kommer att gå) samt att det inte är någon hemlighet att det hos några av de stora Volvo-klubbarna finns ett visst motstånd mot detta bildande.
Bild
760 GLE -88 // S90 3.0 -97

Eda
Webmaster
Inlägg: 1803
Blev medlem: 31 jan 2007, 00:07
Kör: 965, AMC

Re: Informationsmöte Svenska Volvoklubben

Inlägg av Eda »

Det var en artikel i dagens lokaltidning om Volvo 480. Håkan Gedda var förstås med i artikeln, vilket fick mig att tänka på det här. Tog du dig dit?
Sades det något nytt?

Användarvisningsbild
Maxwell
Kassör & Medlemsansvarig
Inlägg: 6253
Blev medlem: 03 jul 2006, 15:58
Kör: En Volvo i taget.
Ort: Volvos huvudstad, Göteborg! Medlemsnummer: 183 Styrelseledamot i VROM
Kontakt:

Re: Informationsmöte Svenska Volvoklubben

Inlägg av Maxwell »

Ja jag var där och det sades en hel del. Jag har även fått ett presentationsmaterial skickat till mig. Återkommer med mer info.
Bild
760 GLE -88 // S90 3.0 -97

Skriv svar