Finns det nya sponsorer på gång ?

Förslag till förbättringar och eventuella felaktigheter kan skivas i denna forumskategorin. Positiv feedback är också kul!
Användarvisningsbild
Robban67
Dags att bli medlem?
Inlägg: 6761
Blev medlem: 07 dec 2004, 20:34
Ort: Stockholm / Västerhaninge

Finns det nya sponsorer på gång ?

Inlägg av Robban67 »

Hej

Finns det någon som jagar sponsorer till klubben ?

mvh

Robban
Bild

HenrikG
Sekreterare
Inlägg: 3429
Blev medlem: 10 mar 2003, 19:33
Kör: för lite..
Ort: Stockholm. Klubbens försäkringsansvarig för MHRF-försäkringen
Kontakt:

Re: Finns det nya sponsorer på gång ?

Inlägg av HenrikG »

Nu har du ju skapat två trådar om samma sak men jag svarar i den här då det känns som mest rätt avdelning.

Jag har arbetat med sponsorfrågan och har sedan förra året pratat med flera "stora" aktörer när det gäller reservdelar men det går tyvärr ganska trögt. Anledningen verkar vara att företagen kräver större motprestationer än ca. 85-100 medlemmar där endast en bråkdel handlar i slutändan.

För att göra det lättare att erbjuda företagen något tillbaka kommer vi att göra om forumet något i samband med bytet av webhost. Detta kommer innebära att vi kommer ha något konkret att visa både gamla och nya sponsorer.

Jag jobbar i alla fall vidare med frågan och är det någon som har tips på något lämpligt sponsorföretag som kan tänkas vara intresserade så tipsa gärna mig.

mvh
Henrik
Bild
Invecklare
780 -90, 945 -98, 944 -91, 744 -88, 745 -88, XC70 -13, V60 -18

Användarvisningsbild
Robban67
Dags att bli medlem?
Inlägg: 6761
Blev medlem: 07 dec 2004, 20:34
Ort: Stockholm / Västerhaninge

Re: Finns det nya sponsorer på gång ?

Inlägg av Robban67 »

Hej

Jag tänkte bara att om den finns på dessa två ställenså finns det en möjlighet att fler ser den beroende vilken avdelning man hänger runt på, kanske onödigt , men det var tanken med den.

Förstår att företagen kräver en del tillbaka..

Det låter toppen att du fortsätter leta vidare bland dessa.

mvh

Robban
Bild

Skriv svar