Klubbens verksamhet/aktivitet jämfört tidigare år mot nu

Förslag till förbättringar och eventuella felaktigheter kan skivas i denna forumskategorin. Positiv feedback är också kul!
Användarvisningsbild
Robban67
Dags att bli medlem?
Inlägg: 6761
Blev medlem: 07 dec 2004, 20:34
Ort: Stockholm / Västerhaninge

Klubbens verksamhet/aktivitet jämfört tidigare år mot nu

Inlägg av Robban67 »

Hej

Undrar lite om den här klubben håller på att dö ut då mängden användare ser ut att ha minskat ganska mycket sista tiden, menar inte enbart sista veckorna utan under sista året?

Hur ser det ut med antalet betalande medlemmar om man jämför med ett / två år sedan ?

Är det stor förändring åt något håll på antalet betalande medlemmar då och nu ?

Det vore väldigt tråkigt om det vore på det viset att aktiviteten avtar vartefter , då måste det till en uppryckning på något sätt för att värva fler medlemmar.

Hur stort deltagande är det på aktiviteterna över lag som klubben ordnar ?

Min mening och avsikt med detta inlägg är att få en klarhet i klubbens bestånd och hur det ser ut för en framtid för den då det är en verksamhet som har stor potential om den utnyttjas på rätt sätt .

Hoppas någon i styrelsen kan sätta sig in i dessa frågor och ge lite klarhet utan att det blir tvetydiga diskussioner på något sätt :D .

mvh

Robban
Bild

Användarvisningsbild
DUXEN
Uppkörning
Inlägg: 879
Blev medlem: 22 feb 2007, 02:08
Kör: Sidleds
Ort: ENKÖPING
Kontakt:

Re: Klubbens verksamhet/aktivitet jämfört tidigare år mot nu

Inlägg av DUXEN »

Det här ska bli intressant..
Bild

Användarvisningsbild
Råda
Forumsfreak
Inlägg: 3069
Blev medlem: 11 feb 2006, 13:34
Kör: RWD
Ort: Örebro
Kontakt:

Re: Klubbens verksamhet/aktivitet jämfört tidigare år mot nu

Inlägg av Råda »

Antal betalande klubbmedlemmar kan jag dra lite statistik:

2007: ca 180
2008: ca 160
2009: ca 160
2010: ca 95
2011: ca 75
2012: Hittills ca 75

Visst är det en nedåtgående trend.
Vad det beror på kan man väl bara spekulera om,
Jag kan tänka mig att folk växer upp och går vidare från sina ungdomsbilar och dagens ungdomar mer och mer tittar på andra bilmodeller. Och att våra bilar står i botten nu, minst poppulära innan det blir entusiast-/kultbilar.

Användarvisningsbild
F_Pettersson
Forumsfreak
Inlägg: 3819
Blev medlem: 29 apr 2007, 18:10
Kör: Volvo v70 2,5t
Ort: Trollhättan

Re: Klubbens verksamhet/aktivitet jämfört tidigare år mot nu

Inlägg av F_Pettersson »

Tror jag vet vad det beror på ;)

Hur har det varit med aktiviteterna klubben ordnat för medlemmarna då och nu? skillnad?

Bytt några sponsorer?


Annars kommer jag väl inte direkt på något jo just...

attityden kanske?
Senast redigerad av 2 F_Pettersson, redigerad totalt 10 gång.
Streetracer - A life without racing is no life at all

If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling

Användarvisningsbild
Råda
Forumsfreak
Inlägg: 3069
Blev medlem: 11 feb 2006, 13:34
Kör: RWD
Ort: Örebro
Kontakt:

Re: Klubbens verksamhet/aktivitet jämfört tidigare år mot nu

Inlägg av Råda »

Pettzon88 skrev:Tror jag vet vad det beror på ;)
Har du något vettigt att komma med så skriv det

Användarvisningsbild
F_Pettersson
Forumsfreak
Inlägg: 3819
Blev medlem: 29 apr 2007, 18:10
Kör: Volvo v70 2,5t
Ort: Trollhättan

Re: Klubbens verksamhet/aktivitet jämfört tidigare år mot nu

Inlägg av F_Pettersson »

Du fick ditt svar.........................Tröligt att bli bemött så direkt när man vill yttra sig.

Hyser du något agg mot mig så säg de?
Streetracer - A life without racing is no life at all

If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling

Användarvisningsbild
Råda
Forumsfreak
Inlägg: 3069
Blev medlem: 11 feb 2006, 13:34
Kör: RWD
Ort: Örebro
Kontakt:

Re: Klubbens verksamhet/aktivitet jämfört tidigare år mot nu

Inlägg av Råda »

Jag är inte ute efter någon. Men ditt inlägg du skrev tillför ingenting till en seriös diskussion.
Har man något vettigt att komma med så skriv, vi tar gärna åt oss kritik

Användarvisningsbild
F_Pettersson
Forumsfreak
Inlägg: 3819
Blev medlem: 29 apr 2007, 18:10
Kör: Volvo v70 2,5t
Ort: Trollhättan

Re: Klubbens verksamhet/aktivitet jämfört tidigare år mot nu

Inlägg av F_Pettersson »

Råda skrev:Jag är inte ute efter någon. Men ditt inlägg du skrev tillför ingenting till en seriös diskussion.
Har man något vettigt att komma med så skriv, vi tar gärna åt oss kritik

Ändrade mitt inlägg ovan för jag kände detta själv. ändrades ganska omgående, precis när du svara.
Streetracer - A life without racing is no life at all

If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling

Användarvisningsbild
Robban67
Dags att bli medlem?
Inlägg: 6761
Blev medlem: 07 dec 2004, 20:34
Ort: Stockholm / Västerhaninge

Re: Klubbens verksamhet/aktivitet jämfört tidigare år mot nu

Inlägg av Robban67 »

Hej

Kan vi hålla oss till klara fakta , SNÄLLA .....

Trenden är nedåtgående och vi måste väl se till att ordna upp detta på något vettigt sätt ......

Fram med förslag på vad vi kan göra för att vända på detta.....

Mer gemensamma aktiviteter i landet så folk kan igen sig i verksamheten.

Aktivitetsansvarig i varje län kanske kan vara en variant, sedan att dessa personer har kontakten för att anordna större saker i landet ??
En öppenhet mot sina medlemmar vad gäller ekonomi och sponsorer etc ....

mvh

Robban
Bild

HenrikG
Sekreterare
Inlägg: 3429
Blev medlem: 10 mar 2003, 19:33
Kör: för lite..
Ort: Stockholm. Klubbens försäkringsansvarig för MHRF-försäkringen
Kontakt:

Re: Klubbens verksamhet/aktivitet jämfört tidigare år mot nu

Inlägg av HenrikG »

Vad det gäller deltagande på klubbens aktiviteter så tycker jag att ett sätt att "vända trenden" är att göra det som jag började med när jag flyttade från Umeå till Stockholm för snart tre år sedan, börja umgås med de ur min närhet ifrån klubben, inte nödvändigtvis i samband med någon av klubben arrangerad träff.

Förstå mig rätt, klubbens verksamhet går delvis ut på att arrangera träffar för medlemmarna och delta på av andra arrangerade träffar. Men, det är genom spontana träffar och att helt enkelt söka upp några "forumskändisar" när man befinner sig i någon del av landet för att äta en bit, snacka lite skit, skruva bil eller umgås, som man verkligen förstår vilken styrka det finns i denna klubb.

Ett bra sätt att "komma in i det hela" är att hänga med oss till Malmby, VROM och Vallåkra i år.

Regionansvariga tycker jag personligen är en bra idé, ofta så är det bra att veta vem man kan vända sig till när man kommer till ett nytt ställe eller behöver hjälp t.ex med trasig bil eller inköp av delar.
Finns ju ett alternativ också, och det är att skapa en tråd i medlemsdelen där man kan berätta var man bor och vad man kan vara behjälplig med.

mvh
Henrik
Bild
Invecklare
780 -90, 945 -98, 944 -91, 744 -88, 745 -88, XC70 -13, V60 -18

tubbe
Forumsfreak
Inlägg: 3705
Blev medlem: 10 okt 2006, 21:09

Re: Klubbens verksamhet/aktivitet jämfört tidigare år mot nu

Inlägg av tubbe »

Jag har ju i flera år tjötat om att vi måste få mer liv klubben/forumet och träffverksamheten, men går det inte, så går det inte.
Det Råda och HenrikG tar upp är nog där problemet ligger. Skall kommentera:

Nu köper inte 18åringarna 740 eller 940 längre. Det är nyare bilar istället. Ev S70 eller mkt japs, Golf mm.
7/9-serien är nu nere på lägsta tänkbara status, där som amazon var när jag var ung. En ren slit- och slängbil eller vinterbil.
Märker det tom bland mina jämnåriga träffpolare när jag nu skall bevara en trubbnos som veteranare.
De tittar oförstående på mig och undrar: "Vad är det värt o ta vara på?"
När jag då säger: "när såg du en fräsch trubbnos senast i trafiken?" Då ramlar 25-öringen ner ;)

Denna låga status gör ju att folk inte bryr sig om att häcka på forum för dessa bilarna.
Och många känner ju inte ens till vårt forum, tyvärr. Upptäcker det allt för ofta när jag PR:ar för det.

Håller till fullo med om det HenrikG skriver. Att man faktiskt använder forumet för att få nya vänner med samma intresse.
Tycker inte vi skall begära så mkt att klubben skall fixa ditten och datten, utan att var och en själva försöker få till några spontanträffar.

Men det är väl också en generationsfråga. De yngre sitter hellre vid datorn och kollar forum, garaget mm än åker på träffar.
De fordrar ofta att det måste vara "aktiviteter", det duger inte med att bara stå och prata.
Har flera ggr hört bland mina jämnåriga: "är vi sista generationen som håller på med detta att träffas irl?"

Ser ju bara hur dålig respons det är i "charm76" tråd om träffar i gbg-regionen.

Jag vill än en gång stämma in i det Henrik nämner, och ger en uppmaning till er alla:
Åk på träffar! även om där inte är massa aktiviteter. Du träffar iaf folk med samma intresse.
Men begär inte att där skall vara någon ankomstkommitte, utan ta själv steget och snacka.
Har du tur kanske du får vänner för livet. Personer du aldrig skulle lärt känna på krogen tex.
Det gemensamma intresset knyter er samman.
När ni väl lärt känna varann, försök då att ses även utanför träffarna. Ring varann, möt upp några st för en spontanträff.

Tycker ditt förslag om tråd i medlemsdelen är jättebra Henrik. Lutar åt att jag blir medlem igen då det nu står en trubbnos på gården
som skall bevaras för eftervärlden.
Senast redigerad av 1 tubbe, redigerad totalt 12 gånger.

Användarvisningsbild
Robban67
Dags att bli medlem?
Inlägg: 6761
Blev medlem: 07 dec 2004, 20:34
Ort: Stockholm / Västerhaninge

Re: Klubbens verksamhet/aktivitet jämfört tidigare år mot nu

Inlägg av Robban67 »

Hej

Tycker ni resonerar helt rätt och det är just detta som är meningen med tråden att få fram lite tankar och ideer.

Tanken är just att väcka dvalan som finns och på så sätt öka aktiviteten igen..

mvh

Robban
Bild

thol
Klubbmedlem 2022
Inlägg: 2920
Blev medlem: 20 dec 2011, 19:34
Kör: 740 se
Ort: Bollnäs/Järbo

Re: Klubbens verksamhet/aktivitet jämfört tidigare år mot nu

Inlägg av thol »

Om man skulle få för sig att försöka samla lite folk för en träff måste ma kolla med ägaren av parkeringen man anvisar till?

Användarvisningsbild
F_Pettersson
Forumsfreak
Inlägg: 3819
Blev medlem: 29 apr 2007, 18:10
Kör: Volvo v70 2,5t
Ort: Trollhättan

Re: Klubbens verksamhet/aktivitet jämfört tidigare år mot nu

Inlägg av F_Pettersson »

thol skrev:Om man skulle få för sig att försöka samla lite folk för en träff måste ma kolla med ägaren av parkeringen man anvisar till?

ja helst. annars kan polisen köra bort dej ev om ägaren ogillar de :)
Streetracer - A life without racing is no life at all

If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling

Användarvisningsbild
charm76
Uppkörning
Inlägg: 385
Blev medlem: 26 sep 2010, 23:20
Kör: 740GL, 945GL, 944SE
Ort: Göteborg. Medlemsnr 350

Re: Klubbens verksamhet/aktivitet jämfört tidigare år mot nu

Inlägg av charm76 »

Tjena!
Läste lite av de sista inläggen här och jag tänker försöka dra igång nåt här på västersidan av landet, men det hade ju varit trevligt om jag fick lite hjälp... :wink:

Åker själv på träffen i Stenungsund den 28 juli, är vi några härifrån som ska dit så kunde vi ju samlas o göra reklam?
Jag har fortfarande kvar lite reklamprylar sen Tjolöholm som jag totalt glömt bort att skicka tillbaka (minnet sviker när man passerat 35... :o ) så jag behåller grejerna en stund till.

Sen ett tack till dig "tubbe"... jag står också med en hyfsat fin trubbnos som varit på vippen att skrotas flera gånger... Men som du säger, när såg man en grann trubbnos i trafik sist? Nej, de börjar tunnas ut och min är 95% rostfri så de resterande 5% får jag fixa helt enkelt. Du fick även min 25öring att trilla ner! [yourock]

Det är vi som är MEDLEMMAR som måste se till att de händer något i klubben, styrelsen gör allt på ideel basis även de och vi kan inte bara sitta på passagerarsidan o hoppas att nån annan kör!
Att den yngre generationen använder internet i högre utsträckning är nog sant, när jag gick i skolan hade vi fortfarande maskinskrivning på schemat, och då är jag ändå inte sååå vansinnigt gammal. Därför behöver vi som fortfarande uppskattar att ses o tjöta skit o komma med råd o tips IRL vara ännu mer aktiva o på, vi har hela World Wide Web emot oss.

Går det på nåt sätt att "städa" forumet lite? Som det är nu är det väääldigt mkt gamla inlägg som gör att man missar mkt av det nya som skrivs... Möjligheten att radera sina inlägg när de är inaktiva?

Har hur mkt idéer som helst, jag vill bara inte dra runt allt själv...

Mvh Charlotte

PS: På Tjolöholm den 20 maj var det jag o "snusarn" som representerade klubben o vi fick en del förfrågningar om klubbens verksamhet av främst män 50+ som ärvt 7-900bilar från nån svärfar eller dyl o som ville veta om det fanns nåt för dessa bilar som snart blir veteraner. Så visst finns intresset, vi måste bara se till att fånga upp dessa potentiella entusiaster! Jag planerar redan nu att åka tillbaka till Tjolöholm 2013.
Vit 740 GL -88b 37000 mil B230FS (a k a Friheten)
Vit 940 SE -93 24500 mil B230FD (a k a Pärlan/Pärlepojken)
Röd 945 GL -94 45000 mil B230FD (a k a Kärleken)
Blå 945 2,3 s ltt -97 27700 mil B230FK (a k a Farbror Blå)

tubbe
Forumsfreak
Inlägg: 3705
Blev medlem: 10 okt 2006, 21:09

Re: Klubbens verksamhet/aktivitet jämfört tidigare år mot nu

Inlägg av tubbe »

Bra sagt Charlotte.
Detta med att få med äldre har jag haft uppe förut, men mött motstånd.
Kommentarer i stil med att de inte finns.
De gör de visst, men då får klubben och forumet vara sådant, så att även folk med äldre välvårdade originalbilar känner sig välkomna.
Och det tror jag faktiskt att de kommer att bli. Jag har då aldrig känt någon skillnad när vi setts irl på träffar.
Det är faktiskt mkt upp till oss äldre att bete oss shysst om man umgås med yngre och inte köra med någon "vuxen-dryg" stil.
Men felet är inte vårt forum/klubb, utan att de över 50 inte använder nätet i någon större utsträckning.
De fattar helt enkelt inte vad de går miste om, med att inte häcka på div forum.
När de frågade dig och snusarn, så trodde de nog att våran klubb är som amazonklubben,
man blir medlem och så får man en fin tidning i lådan som bonus för medlemsskapet.

Ang Stenungsund: hade ev tänkt ställa ut en Oldtimer-volvo, men den bytte ägare häromdagen och 740n är inte så fin att den går att ställa ut.
Fast det är ju långt dit.....blir det bara uppehåll och stilla så... [jerk]

frasp
Färsk användare
Inlägg: 78
Blev medlem: 23 mar 2012, 22:32

Sv: Klubbens verksamhet/aktivitet jämfört tidigare år mot nu

Inlägg av frasp »

Är inte medlem, så ska kanske vara tyst :-o

Men att kasta trådar låter trist, speciellt om de innehåller lösningar på problem.

Läser alltid forumet i mobilen och läser de senaste inläggen och missar inget :lol:

Visst finns den funktionen på webben också?

Mvh Fredrik

thol
Klubbmedlem 2022
Inlägg: 2920
Blev medlem: 20 dec 2011, 19:34
Kör: 740 se
Ort: Bollnäs/Järbo

Re: Klubbens verksamhet/aktivitet jämfört tidigare år mot nu

Inlägg av thol »

frasp- kan du svara så är det bara att skriva.
Men vilka företag är det som ligger som sponsorer för tillfället? dom kanske är villiga att ställa upp med en parkering vid nån träff.

Användarvisningsbild
F_Pettersson
Forumsfreak
Inlägg: 3819
Blev medlem: 29 apr 2007, 18:10
Kör: Volvo v70 2,5t
Ort: Trollhättan

Re: Sv: Klubbens verksamhet/aktivitet jämfört tidigare år mo

Inlägg av F_Pettersson »

frasp skrev:Är inte medlem, så ska kanske vara tyst :-o

Men att kasta trådar låter trist, speciellt om de innehåller lösningar på problem.

Läser alltid forumet i mobilen och läser de senaste inläggen och missar inget :lol:

Visst finns den funktionen på webben också?

Mvh Fredrik

Jo vi ska nog vara tysta, dem gångerna jag har försökt hjälpa till med ideer och förslag har dem bojkottats och det har sagts att vi icke medlemmar inte kan säga till om något och de förstår ja ju men det är ju vi som kan bli framtida medlemmar ;)
Streetracer - A life without racing is no life at all

If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling

Användarvisningsbild
vbubbis
Svart bälte i SÖK!
Inlägg: 2094
Blev medlem: 31 dec 2008, 23:04
Kör: s80 940 classic 508
Ort: ljungskile

Re: Klubbens verksamhet/aktivitet jämfört tidigare år mot nu

Inlägg av vbubbis »

jag kan säga så här jag va betald medlem 2010 och de gav mig inget de ända skillanden som blev va att de kom ett ställe te på klubben som bara betalda medlemmar kan snaka i och betala 200kr för de tycker jag är dyrt för sponsorna är ju inte mycket och hurra för och inga klubb träffar är de heller eller vi hade ju en gång på dingleträffen men mer blev de inte, och jämför man med andra som har banträffar klubbtidning förr samma peng eller lite mer så känns inte detta så jätte seriös där, men va är va jag tycker så.

Mvh vbubbis
garaget: http://www.garaget.org/vbubbis" onclick="window.open(this.href);return false;
msn: killen_188@hotmail.com
Bild

Peter Larsson
Klubbmedlem 2022
Inlägg: 3087
Blev medlem: 25 nov 2004, 18:08
Kör: CBB
Ort: Stockholm Medlemsnr: 3

Re: Klubbens verksamhet/aktivitet jämfört tidigare år mot nu

Inlägg av Peter Larsson »

vbubbis skrev:jag kan säga så här jag va betald medlem 2010 och de gav mig inget de ända skillanden som blev va att de kom ett ställe te på klubben som bara betalda medlemmar kan snaka i och betala 200kr för de tycker jag är dyrt för sponsorna är ju inte mycket och hurra för och inga klubb träffar är de heller eller vi hade ju en gång på dingleträffen men mer blev de inte, och jämför man med andra som har banträffar klubbtidning förr samma peng eller lite mer så känns inte detta så jätte seriös där, men va är va jag tycker så.

Mvh vbubbis
Inga klubbträffar? Vi hade ju banträff med utställning senast igår! Även 2010 när du var medlem.

Mvh/ Peter Larsson
Hesselgren skrev:Skönt med ordentlig belysning i handskfacket när man käkar mosmeny i bilen nattetid..
|740 GL -88| |745 Turbo -88 USA-import| |760 GLE -83| |760 GLE Executive -90| |780 -87| |780 Turbo -89 USA-import|

Användarvisningsbild
vbubbis
Svart bälte i SÖK!
Inlägg: 2094
Blev medlem: 31 dec 2008, 23:04
Kör: s80 940 classic 508
Ort: ljungskile

Re: Klubbens verksamhet/aktivitet jämfört tidigare år mot nu

Inlägg av vbubbis »

Peter Larsson skrev:
vbubbis skrev:jag kan säga så här jag va betald medlem 2010 och de gav mig inget de ända skillanden som blev va att de kom ett ställe te på klubben som bara betalda medlemmar kan snaka i och betala 200kr för de tycker jag är dyrt för sponsorna är ju inte mycket och hurra för och inga klubb träffar är de heller eller vi hade ju en gång på dingleträffen men mer blev de inte, och jämför man med andra som har banträffar klubbtidning förr samma peng eller lite mer så känns inte detta så jätte seriös där, men va är va jag tycker så.

Mvh vbubbis
Inga klubbträffar? Vi hade ju banträff med utställning senast igår! Även 2010 när du var medlem.

Mvh/ Peter Larsson
ojj detta har jag totalt missat sorry miss ifrån mig :oops: :oops: [buga]
garaget: http://www.garaget.org/vbubbis" onclick="window.open(this.href);return false;
msn: killen_188@hotmail.com
Bild

evozz
Expert
Inlägg: 8621
Blev medlem: 31 mar 2004, 12:03
Kör: 142-73
Ort: Kolsva

Re: Klubbens verksamhet/aktivitet jämfört tidigare år mot nu

Inlägg av evozz »

I en ideelt driven klubb så får man ju faktiskt dra sitt strå till stacken för att hjälpa till. Att bli medlem innebär ju så mycket mer än att bara komma åt Offtopicdelen. Du kan annonsera, du får ett medlemskort, en dekal, du har rösträtt i årsmötet, mm.
DET HETER STEREO!!!

IF YOU CAN'T FIX IT WITH A HAMMER, YOU'VE GOT AN ELECTRICAL PROBLEM.

Användarvisningsbild
Robban67
Dags att bli medlem?
Inlägg: 6761
Blev medlem: 07 dec 2004, 20:34
Ort: Stockholm / Västerhaninge

Re: Sv: Klubbens verksamhet/aktivitet jämfört tidigare år mo

Inlägg av Robban67 »

Pettzon88 skrev:
frasp skrev:Är inte medlem, så ska kanske vara tyst :-o
Men att kasta trådar låter trist, speciellt om de innehåller lösningar på problem.
Läser alltid forumet i mobilen och läser de senaste inläggen och missar inget :lol:
Visst finns den funktionen på webben också?
Mvh Fredrik
charm76 skrev:Tjena!
Läste lite av de sista inläggen här och jag tänker försöka dra igång nåt här på västersidan av landet, men det hade ju varit trevligt om jag fick lite hjälp... :wink:

Det är vi som är MEDLEMMAR som måste se till att de händer något i klubben, styrelsen gör allt på ideel basis även de och vi kan inte bara sitta på passagerarsidan o hoppas att nån annan kör!
Att den yngre generationen använder internet i högre utsträckning är nog sant, när jag gick i skolan hade vi fortfarande maskinskrivning på schemat, och då är jag ändå inte sååå vansinnigt gammal. Därför behöver vi som fortfarande uppskattar att ses o tjöta skit o komma med råd o tips IRL vara ännu mer aktiva o på, vi har hela World Wide Web emot oss.

Har hur mkt idéer som helst, jag vill bara inte dra runt allt själv...

Mvh Charlotte
tubbe skrev:Bra sagt Charlotte.
Detta med att få med äldre har jag haft uppe förut, men mött motstånd.

När de frågade dig och snusarn, så trodde de nog att våran klubb är som amazonklubben,
man blir medlem och så får man en fin tidning i lådan som bonus för medlemsskapet.
Hej

Jag personligen tycker inte någon ska vara tyst utan bemötas med respekt oavsett som betalande medlem eller icke betalande medlem och detta på grund av att man ska få nya medlemmar som blir betalande medlemmar som kan förutom bistå med bra ideer också komma klubben till glädje inom alla områden.

Jag håller även med Tubbe och Charlotte då det är ett samarbete som gäller för att få detta fungera i helheten.

Reklam och PR för klubben kan ALLA bidra med genom att prata om den och informera lite varstans.

Dock finns det ett uttryck som låter enligt följande : " En dålig chef ger en dålig arbetsplats ".

Vad vill jag säga med detta ?

JO, att alla ska bemötas med respekt och känna sig välkomna oavsett kunskap , ideer etc samtidigt även då kunna acceptera det svar man får tillbaka.

Tycker att jag saknar lite inlägg i denna tråd från personer i Styrelsen, kanske semestertiderna styr också ?

Ha det gott

mvh

Robban
Bild

Hesselgren
Moderator
Inlägg: 19505
Blev medlem: 21 apr 2005, 21:50
Ort: Stockholm

Re: Klubbens verksamhet/aktivitet jämfört tidigare år mot nu

Inlägg av Hesselgren »

JO, att alla ska bemötas med respekt och känna sig välkomna oavsett kunskap , ideer etc samtidigt även då kunna acceptera det svar man får tillbaka.
Word!


tänker inte nämna några namn utan tänker tala ut i tomma intet, alla kan väl lägga den där "ja kanske ska vara tyst" grejen på hyllan, kom med vettiga idéer och gör något praktiskt själv, jag lovar, ingen kommer dissa ifall någon hittar på nått bra.

Skriv svar