Angående medlemsbreven...

Förslag till förbättringar och eventuella felaktigheter kan skivas i denna forumskategorin. Positiv feedback är också kul!
In The White
Moderator
Inlägg: 20202
Blev medlem: 27 jan 2009, 14:34
Kör: Herrgårdsvagn
Ort: Skåne
Kontakt:

Angående medlemsbreven...

Inlägg av In The White »

http://forum.7900klubben.se/viewtopic.php?f=60&t=71000
Med tanke på ovanstående info undrar jag om medlemsbreven har börjat skickas ut ännu?

Användarvisningsbild
Snusarn
Expert
Inlägg: 8508
Blev medlem: 16 maj 2003, 15:22
Kör: säkert..
Ort: Vänersborg Medlemsnummer 133 Kör: Saab 9-3 -02, Buick Park Avenue -92a VW Caddy pickup -97a

Re: Angående medlemsbreven...

Inlägg av Snusarn »

In The White skrev:http://forum.7900klubben.se/viewtopic.php?f=60&t=71000
Med tanke på ovanstående info undrar jag om medlemsbreven har börjat skickas ut ännu?
+1
Jobbar på volvo.. dock bussar :)

Peter Larsson
Klubbmedlem 2022
Inlägg: 3087
Blev medlem: 25 nov 2004, 18:08
Kör: CBB
Ort: Stockholm Medlemsnr: 3

Re: Angående medlemsbreven...

Inlägg av Peter Larsson »

Inget har skickats ut ännu. Linda har tackat för sig och kommer inte göra något mer. Det får vi acceptera. Men det jobbas på saken! Vi har en frivillig medlem som kommer ta över medlemshanteringen snart och förhoppningsvis bli invald i styrelsen på årsmötet. En plastkortsskrivare är beställd för att vi ska få lite lyxigare medlemskort. När breven kommer börja skickas ut kan jag inte säga men det tar säkert några veckor till innan allt är på banan.

Mvh/ Peter Larsson
Hesselgren skrev:Skönt med ordentlig belysning i handskfacket när man käkar mosmeny i bilen nattetid..
|740 GL -88| |745 Turbo -88 USA-import| |760 GLE -83| |760 GLE Executive -90| |780 -87| |780 Turbo -89 USA-import|

In The White
Moderator
Inlägg: 20202
Blev medlem: 27 jan 2009, 14:34
Kör: Herrgårdsvagn
Ort: Skåne
Kontakt:

Re: Angående medlemsbreven...

Inlägg av In The White »

Okay!
Har det gått ut någon information till medlemmarna om att medlemsansvarige avgått och att medlemsbreven blir ytterligare
försenade mot vad som tidigare utlovats? Det har jag i så fall tyvärr missat!

Peter Larsson
Klubbmedlem 2022
Inlägg: 3087
Blev medlem: 25 nov 2004, 18:08
Kör: CBB
Ort: Stockholm Medlemsnr: 3

Re: Angående medlemsbreven...

Inlägg av Peter Larsson »

Nej, det är ju fortfarande lite "work in progress" med nya medlemsansvarige så jag hade inte tänkt gå ut med någon info innan det är klart. Men det hade väl varit bra om Linda gjorde en tråd i medlemsdelen som vi brukar göra när vi hoppar av från en styrelsepost. Jag tänker inte lova några nya datum men det är på gång och jag är övertygad om att det kommer fungera klockrent när nya medlemsansvarige har fått alla saker och kommit igång med arbetet :)

Mvh/ Peter Larsson
Hesselgren skrev:Skönt med ordentlig belysning i handskfacket när man käkar mosmeny i bilen nattetid..
|740 GL -88| |745 Turbo -88 USA-import| |760 GLE -83| |760 GLE Executive -90| |780 -87| |780 Turbo -89 USA-import|

In The White
Moderator
Inlägg: 20202
Blev medlem: 27 jan 2009, 14:34
Kör: Herrgårdsvagn
Ort: Skåne
Kontakt:

Re: Angående medlemsbreven...

Inlägg av In The White »

Tack Peter! Då vet vi läget!

Som jag tidigare påtalat är det ju ingen större brådska i sig med medlemsbreven och medlemskorten för vår del som redan är
medlemmar, så att säga. Jag hade mest nykomna medlemmar i åtanke här, att dom säkerligen "går och väntar" på sina medlemsbrev
och kunde informeras om eventuella förseningar, så dom vet vad som gäller.

Men nu vet vi alla hur läget är, och det är bra! :)

Skriv svar