Medelmsavgift betald, ingen respons

Förslag till förbättringar och eventuella felaktigheter kan skivas i denna forumskategorin. Positiv feedback är också kul!
Sjuglasvagnen
Klubbmedlem 2022
Inlägg: 61
Blev medlem: 21 jun 2007, 00:49
Kör: Lugnt och vackert
Ort: Oxelösund

Medelmsavgift betald, ingen respons

Inlägg av Sjuglasvagnen »

Hej där!
Jag gjorde slag i saken och blev glad i hågen betalande medlem för sådär en styv månad sedan. Skrev också ett mail, enligt de instruktioner som finns, till Linda, medlemsansvarig. Vad händer? -Än så länge ingenting. Jag ser ju fram emot att få min fina vita dekal och mitt medlemskort i brevlådan...
Är det kanske någon som är på semesterresa?
Wilsgaards Volvoars välbalanserade visuella värde varar väl, vilket verifieras vetenskapligt via vällovligt välvårdade veteraner. Horburys hjulfordon haussas hänfört, hystar helhjärtade hyllningar.
Äger helt själv en rar liten samling skönheter i varierande stadier av mer eller mindre rullande renovering:

244 B21 A -84
854 S 2,0 -95
854 S 2,5 -96
854 GLT -97
V 70 GLT SE -98
S 40 2,0 T Business -01

In The White
Moderator
Inlägg: 20193
Blev medlem: 27 jan 2009, 14:34
Kör: Herrgårdsvagn
Ort: Skåne
Kontakt:

Re: Medelmsavgift betald, ingen respons

Inlägg av In The White »

Tror det beror på semestertider, utan att vara säker givetvis, men det är vad jag tror.

Användarvisningsbild
DUXEN
Uppkörning
Inlägg: 879
Blev medlem: 22 feb 2007, 02:08
Kör: Sidleds
Ort: ENKÖPING
Kontakt:

Re: Medelmsavgift betald, ingen respons

Inlägg av DUXEN »

Samma här, har väntat sedan mitten av Juni.. :P
Bild

Sjuglasvagnen
Klubbmedlem 2022
Inlägg: 61
Blev medlem: 21 jun 2007, 00:49
Kör: Lugnt och vackert
Ort: Oxelösund

Re: Medelmsavgift betald, ingen respons

Inlägg av Sjuglasvagnen »

Där ser man - man är inte ensam i alla fall... Vi får tåla oss en stund till, som sagt, det är nog årstiden.
Wilsgaards Volvoars välbalanserade visuella värde varar väl, vilket verifieras vetenskapligt via vällovligt välvårdade veteraner. Horburys hjulfordon haussas hänfört, hystar helhjärtade hyllningar.
Äger helt själv en rar liten samling skönheter i varierande stadier av mer eller mindre rullande renovering:

244 B21 A -84
854 S 2,0 -95
854 S 2,5 -96
854 GLT -97
V 70 GLT SE -98
S 40 2,0 T Business -01

Användarvisningsbild
Lillan23
Svart bälte i SÖK!
Inlägg: 2016
Blev medlem: 14 jun 2006, 23:00
Kör: 945 GL, V70 AWD
Ort: Östersund Medlemsnummer: 6
Kontakt:

Re: Medelmsavgift betald, ingen respons

Inlägg av Lillan23 »

Jag har haft semester och flyttat så det har halkat efter lite. Sen är det ett par betalningar som jag inte vet vem de kommer ifrån, då måste jag försöka list ut vem som betalt utan att skriva i forumsnamn, inget lätt jobb men jobbar på.
Bild

Våga vara annorlunda och vägra turbo!

Användarvisningsbild
Lillan23
Svart bälte i SÖK!
Inlägg: 2016
Blev medlem: 14 jun 2006, 23:00
Kör: 945 GL, V70 AWD
Ort: Östersund Medlemsnummer: 6
Kontakt:

Re: Medelmsavgift betald, ingen respons

Inlägg av Lillan23 »

Fixar medlemsbrev och har ett par frågetecken.

Inkommit betalning från Kjell Karlsson som nu är medlem men vet ej om han finns på forumet.

Fått en en betalning från en LARS MALANDER Volvo 89 Men ingen mer information än så. I detta fallet kan jag inte göra nått förrens jag antingen jag får ett forumsnamn eller en mailadress.
Bild

Våga vara annorlunda och vägra turbo!

Skriv svar