Nytt försök till medlemskap

Förslag till förbättringar och eventuella felaktigheter kan skivas i denna forumskategorin. Positiv feedback är också kul!
mattiaz
Färsk användare
Inlägg: 2
Blev medlem: 01 nov 2016, 09:03

Nytt försök till medlemskap

Inlägg av mattiaz »

Betalade in medlemsavgift och fyllde i ansökan i nov 2016. Insåg att jag inte har hört något eller fått bekräftelse på medlemsskap ännu. Så jag gjorde ett nytt försök att ansöka idag. Om ansvarig behöver verifikation på tidigare betalning så skicka gärna ett pm.

Med vänlig hälsning,
Mattias Andersson

Användarvisningsbild
Maxwell
Kassör & Medlemsansvarig
Inlägg: 6253
Blev medlem: 03 jul 2006, 15:58
Kör: En Volvo i taget.
Ort: Volvos huvudstad, Göteborg! Medlemsnummer: 183 Styrelseledamot i VROM
Kontakt:

Re: Nytt försök till medlemskap

Inlägg av Maxwell »

Hej Mattias!

Välkommen till Svenska Volvo 7/900 Klubben... :)

Jo, du finns med som medlem men medlemskorten för 2017 är inte utskickade än, det dröjer ytterligare några veckor till innan det är klart. Anledningen till att du inte blivit aktiverad på forumet är att du inte angav ditt forumsnick vid registreringen. Det är väldigt vårt att härleda en betalning från "Mattias Andersson" till ditt forumsnick, men det är åtgärdat nu.
Bild
760 GLE -88 // S90 3.0 -97

mattiaz
Färsk användare
Inlägg: 2
Blev medlem: 01 nov 2016, 09:03

Re: Nytt försök till medlemskap

Inlägg av mattiaz »

Tack för det!

Det var ffa medlemskapet som var den springande punkten då jag tänkte handla lite från Svis. Men då kan jag shoppa på 8)

HenrikG
Sekreterare
Inlägg: 3429
Blev medlem: 10 mar 2003, 19:33
Kör: för lite..
Ort: Stockholm. Klubbens försäkringsansvarig för MHRF-försäkringen
Kontakt:

Re: Nytt försök till medlemskap

Inlägg av HenrikG »

mattiaz skrev:Tack för det!

Det var ffa medlemskapet som var den springande punkten då jag tänkte handla lite från Svis. Men då kan jag shoppa på 8)

Det kan du absolut göra!
Skulle det av någon anledning vara så att det inte blir problem pga. att du inte fått ditt fysiska medlemskort så be i sådana fall SVIS att kontakta mig så löser det säkert sig. [thum]
Bild
Invecklare
780 -90, 945 -98, 944 -91, 744 -88, 745 -88, XC70 -13, V60 -18

Skriv svar